Unde se gasesc fortune cookies de cumparat in Romania?

Vine ziua mea si ma tot gandesc ce sa le dau colegilor de serviciu. Bomboane de ciocolata parca n-as vrea, ca aduce toata lumea, si nici pizza & pasta. Asa cam-am gandit la “fortune cookies”, prajiturele dintr-alea cu ravas chinezesti, care apar in toate filmele (inclusiv in “Dexter’s laboratory”), dar nu stiu unde sa gasesc in Bucuresti. Stie cineva?

Mi se par foarte dragute si vesele, dar habar n-am de unde sa le cumpar. Oare au la restaurantele chinezesti din Bucuresti? La alea la care am fost n-aveau. Are cineva idee de un restaurant chinezesc unde sa vanda fortune cookies?

Ati face-o pe Durasel foarte fericita! :)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Gata, am gasit, la doua saptamani dupa! Detalii aici!

7 comentarii (+add yours?)

  1. cafelutza
    Sep 13, 2010 @ 20:27:03

    beast..stiu un loc..pe la universitate..sunt niste ciocolaterii..pe strada cu lee cooper..sper sa mai fie locul..era pana intr-un anticariat..aveai si trandafiri din zahar..good luck!!!pup

    Răspunde

    • durasel
      Sep 13, 2010 @ 21:20:11

      Aaaah, da, stiu magazinul ala, imi scapa acuma numele! Ma duc sa cercetez terenul saptamana asta. Sper sa aiba si fortune cookies! :)

      Răspunde

  2. mihaela
    Sep 20, 2010 @ 15:59:33

    ai gasit? ca si eu caut de ceva tp..

    Răspunde

  3. flori girl
    Sep 25, 2010 @ 12:05:10

    irinuca, am intrat si eu pe blogul tau si am vazut (ceva cam tarziu) postul despre fortune cookies…pai eu stiu un magazin la universitate, care vinde tot felul de ceaiuri si bomboane care de care mai minunate. aveau si fursecuri d-astea, eu chiar am luat odata…acum vreun an ce-i drept.
    nu stiu dc mai e magazinul, dar daca ai un drum pe acolo merita sa incerci. stii intrarea in fac de mate? in intersectia aia, in diagonala cu facultatea era magazinul. langa era o florarie Iris…
    wish u luck!

    Răspunde

  4. durasel
    Sep 27, 2010 @ 20:47:18

    Breee, am gasit fortune cookies! Chiar unde mi-ai spus tu, Flori Girl!
    Magazinul se numeste “Demmers Teehaus” si e pe strada Academiei, la Universitate, fix pe colt cu Edgar’s Pub. E foarte simplu, e practic pe diagonala cu facultaltea de matematica, la inceputul strazii academiei.
    Sunt foarte vesela!

    Răspunde

  5. A Istrate Claudiu
    Noi 22, 2012 @ 14:52:21

    Puteti gasi si aici http://www.ravasnorocos.ro prajituri cu ravas personalizate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

septembrie 2010
Lu Ma Mi Jo Vi Du
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 38 other followers

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 38 other followers

