Cu ce se mananca

Dupa ganduri si iar ganduri – cu sa incep, ce sa scriu etc, m-am gandit ca o mica introducere n-ar strica, pana la urma si cartile incep cu o prefata.

Am pritocit si am rumegat blogul asta vreo saptamana intrega, l-am periat, i-am dat fata comerciala, m-am perpelit pana n-am mai putut si gata, m-am apucat de scris. Ura!

Ce pot sa zic, nu o sa existe o continuitate evidenta intre post-urile mele;  fie voi adauga experiente noi din zilele care trec, fie voi comenta anumite stiri, fie o sa imi scriu despre ce imi trece prin cap. Mai ales despre ce imi trece prin cap.

Astept comentarii si idei pentru ca nu imi place sa vorbesc singura ca televizorul.

Saluti!

2 comentarii (+add yours?)

  1. Florin
    Sep 11, 2009 @ 11:28:54

    Succes !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Septembrie 2009
L M M M V S D
    Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

