Guano Apes vs. Tiziano Ferro

Weekendu’ trecut a fost plin de concerte; pe alese frate! Si Zdob si Zdub, si Tiziano Ferro siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Guano Apes!

3 stiluri diferite – o constatare: artistii care se respecta nu o rasolesc in Romania. Au fost niste show-uri pe cinste. Bine, din motive subiective, nemtalaii de la Guano Apes mi-au placut la nebunie (era seara tarziu, trasesem niste bericioaice si mai ales, ii tot astept pe astia de vreo 10 ani). A cantat Sandra de ne-am pus toti pe sarit si s-a ridicat praful ala de la Izvor vreo 15 metri. A meritat oricum haha.

Spun ca a meritat pentru ca am inhalat o cantitate de praf cat sa imi ajunga vreo 3 ani de vizitat numai case vechi. Nu inteleg de ce continua astia sa organizeze concertele in parcul de la Izvor; „parc” aici e mult spus, pentru ca in conceptia populara, asta ar insemna iarba si pomi… Si asta dupa ce s-a facut atata tevatura cu concertu’ lu Madonna care fusese cu nici 2 saptamani inainte. Cand am ajuns acasa nu mai pridideam cu cotonettele demachiante, era ca in filmul „Zoolander”, dupa ce lucreaza el in mina.

Zdob si Zdub au fost antrenanti ca de obicei; atata ca de abia ajunsesem, il cautam pe Sarik prin puhoiul de omenire si nu apucasem sa iau nici un jeton d-ala. Jetoanele alea sunt odioase rau. Bine, stiu organizatorii ce fac – iti iei mai multe jetoane de 4 lei,  ca doar e coada a naibii e mare si tre’ sa fii chiar prost sa stai la ea ca sa iti iei cate un jeton de fiecare data. Asa ca iei mai multe de la inceput, si vezi tu cum apuci sa le cheltui: mai bere, mai mici, mai suc mai… Faza e ca noi am mai ramas cu cateva, ne-am trezit cu ele acasa. Asa ca da, buna treaba pentru organizatori, naspa pentru noi.

A, mi-am amintit: am citit un articol despre Tuborg Fest in care ziaristul ii compatimea pe organizatori, cum au strans ei saracutii resturile lasate de noi astia de la concert. Bre, pai n-ar fi fost atatea gunoaie daca ar fi pus si ei niste cosuri/pungi pentru toate paharele de bere si cartoanele de mici! Am cautat in disperare niste cosuri de gunoi pana cand m-am plictisit si m-am dus sa-i intreb pe niste jandarmi de ele. Discutia a decurs cam asa:

Eu: „Nu va suparati, nu stiti cumva niste cosuri de gunoi p’aci?”

Rasete pe toata linia.

Eu: „Sa inteleg ca…”

Unul dintre ei, dupa ce se opreste din hohotit: „Frumos din partea ta ca te-ai gandit la mediu, da…”   si imi arata un maldar de gunoi dintr-un colt…

Asa ca, ce era sa fac, nu puteam sa jonglez toata seara cu cartonul de mici, cu resturile de paine si mustar (mai ales ca mustaru pateaza ca dracu’), cu paharele de bere, le-am aruncat si eu in locul indicat. Deh!

La ” Cerbul de Aur” a venit Tiziano Ferro. Din ce am vazut la tv, au stat femeile la concert ca tocilarii in prima banca.

Mie mi-a placut ca a cantat fara mari scheme sau remixuri, curat, ca si-a respectat fanii venind cu toata trupa dupa el, ca s-a intors la bis-uri, ce mai, ca si-a facut treaba. Remember clasa a 12-a cu „Perdono”.

Era unu’ in trupa lu Tiziano care facea cam toata treaba. Canta ala la vreo 7 instrumente, ca erau si tobe si chestii d’alea ca maciucile, si triunghi, si chestii dintr-alea de metal atarnate pe o sfoara, sufla si la ceva…nici nu stiu cum se cheama toate astea. E criza dom’ne. „Giorgio, Federico, Gianni, Roberto, Giancarlo, acasa! Ramane Antonio!”

In concluzie, apetitul meu pentru concerte a fost satisfacut pentru inca vreo luna.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Lutza
    Aug 24, 2010 @ 16:12:44

    Daaa, ce mi-au placut cei de la Guano Apes! Pot sa confirm intr-adevar faza cu jandarmii si cosurile de gunoi. Hehe, tre sa mai merem si la altele, neaparat! Apropo, cred ca am citit toate articolele de pe blog cu nesat. Imi place la nebunie cum scrii. Tine-o tot asa!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Septembrie 2009
L M M M V S D
    Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

