Ce mananca femeile si barbatii; preconceptii

Imi place la nebunie sa mananc la restaurant! Nu ca sunt mare doamna, dar pur si simplu pentru ca e la indemana, nu trebuie sa intri in bucatarie si sa mirosi a ceapa prajita sau a vinete coapte, si nu trebuie sa speli vase, oh da!

182434

Nu stiu care e faza cu parerea tuturor despre ce ar trebui sa manance o femeie si un barbat, dar am observat ca totusi exista o astfel de parere. Cica femeila ar trebui sa manace numa salate si barbatii carnati cu cartofi prajiti. Buah! Ar fi chiar nasol daca ar fi pe bune.

Asta am vazut de-a lungul timpului, de cand tot ies cu Sarik sa imbucam ceva pe la cate un restaurant. Sarik e mare fan legume si fructe, iar eu sunt mai carnivora de felul meu. Lui Sarik ii place sa bea bere, mie imi place alcoolul mai tare. Pur si simplu asa s-a nimerit. Fiecare ia ce-i place.

De cate ori mergem sa mancam in oras, daca e sa comandam o salata de vara/bulgareasca sau mai stiu eu ce minune cu legume si o portie de friptura/carnati cu cartofi prajiti, invariabil ospatarul sau ospatarita imi pune mie in fata oroarea plina de vitamine, si lui Sarik portia plina cu calorii, dar ce buna e!

Apoi mie imi tranteste sucul sau berea, si lui ii da vodka sau tuica…hmmm e ceva in neregula cu noi, sau ce?

Ultima data cand am fost la o terasa eram la mare. Era frig si am intrat sa ne mai incalzim si sa bem ceva. Sarik si-a luat o irish coffee, iar eu o pizza (muream de foame) si o vodkulita (tine de cald), sa ma mai incalzezc. Ghiciti cine a primit irish coffee si cine pizza si vodka?

Da’ oare femeile chiar mananca numai salate si beau numai sucuri naturale? Pe bune? Sper ca nu, ca viata ar fi foarte trista asa…

Lasă un răspuns

Septembrie 2009
L M M M V S D
    Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

