Oktoberfest

Pana acum vreo 2 luni vroiam sa merg in Muenchen la Oktoberfest. Bine, de vrut vreau si acum, doar ca intre timp am cautat niste locuri de cazare si am cam cazut pe ganduri.

Totul a inceput foarte bine: elan tineresc, moral ridicat, avion la un pret foarte bun…ieftineala. Mamaaa, ma si vedeam deja in Germania printre aia de la parada cu costume bavareze! Apoi m-am uitat si de cazare…brrrrr…ca si peste tot, unde-i cerere e si pret. Costa o camera, o camaruta d’aia amarata, vai steaua ei, in jur de 200 euro. Nu exagerez, am cautat de mi-au sarit capacele, nimic nimic. Pai ce naiba, dau pe o noapte cat pe toata cazarea de 4 zile normal? Am stat, m-am gandit, sa merg cu cortul, nu ca sunt foarte friguroasa, sa imi caut cazare ieftina prin gari,  nu ca astia nu prea fac de astea. Ce sa fac?

Mi-a zis mie un neamt, ca sa imi strang bani, ca de Oktoberfest se impute treaba, da nu mi-am inchipuit ca in halul asta.

Asa ca mi-am amanat excursia pentru dupa festival, cand preturile isi revin la normal si mai pot si eu sa ies din tara. N-am ce-i face, ador sa merg in Germania. Prietenele mele sunt cu Italia si Spania, dar eu m-am indragostit de Germanica, cand am fost anul trecut mai mult pe acolo.

Aaa, tre sa zic o chestie foarte tare despre Oktoberfest: e in septembrie!!! mai exact incepe pe 19 septembrie si se termina pe 4 octombrie. Mi s-a parut genial cand am auzit: Oktoberfest e in septembrie! sau ma rog, cel putin grosul.

Asa ca acum am trecut in economy mode, si adun de zor pentru sus numita excursie, de dupa festival. Oricum, pot sa beau bere oricand acolo, nu? Chiar si dupa perioada oficiala. Nemtii oricum beau din halbe d’alea de 1 litru, si mai mult de 2 halbe de caciula, asa ca nu de bautura o sa duc io lipsa.

Imi starnesc o mare admiratie tipele alea imbracate in rochite albe cu corset si cu codite, care duc berile la masa. Alea care apar in toate pozele si reclamele la berarii. Au alea brand nu gluma. Pai fiecare bere are 1 litru, cum spuneam, si duc tipele in jur de 4-5 halbe intr-o mana. Si fara sa le verse, pline rase. Eu n-as putea sa duc cred nici cate 2 halbe in fiecare mana. Asa ca tot respectul.

Lasă un răspuns

Septembrie 2009
L M M M V S D
    Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

