Cum nu am mai ajuns sa vad „Francesca”

avatar Azi trebuia sa mai iau o portie de filme romanesti, asa ca am vorbit cu buna mea prietena de la 3 ani – Andutica sa mergem la „Francesca”. Era de la 17 la Scala. Eu trebuia sa biletele.

Zis si facut, ma pregatesc eu de plecare, planuiesc totul pana la cel mai mic detaliu, ma gandesc la traseul optim pentru a ajunge in timp util la cinematograf, ma relaxez pe net, ma machiez putin, totul merge struna. Cand ma uit la ceas: 17!!! Am incurcat ora la care trebuia sa fiu la cinema cu ora de plecare de acasa. Oare mai poate fi cineva in halul asta de idiot? Sarik zice ca da, si ca se intampla de obicei cand nu esti atent atunci cand stabilesti intalnirea. Dar cum sa nu fiu atenta, ca doar eu am cautat filmul pe „Sapteseri” si eu am zis ce si cum?!?

Si asa a vazut Andutica „Francesca” singura. Eu am ajuns cam la 45 de minute de cand a inceput filmul, numai ca tipa de la bilete n-a vrut sa ma mai lase sa intru. Eu tineam mortis sa intru, asa ca sa nu am obraz gros si s-o las pe Andutica singura, ca doar era vina mea. Dar tipa de la bilete nu si nu. Cica venisem prea tarziu. Prea tarziu sa ce? Ca nu de deranjat spectatorii era vorba, ca doar sunt atatia care vin la 10 min de cand incepe filmul si fashaie punga de floricele. In fine…

Andutica zice ca nu prea i-a placut filmul, ca e cam deprimant (ce surpriza!), cam ca si alte filme romanesti, si ca mai are si final naspa. Na, eu fiind o cinefila convinsa si mai ales o mare sustinatoare a filmului romanesc, tot planuiesc sa merg. Mai trebuie doar sa-l pacalesc pe Sarik, ca la genul asta de film merge numai cu rugaminti.

Asa ca dupa esecul respectiv  m-am dus frumos cu pretenuta mea la o mica bauta, si dupa la cel mai sanatos loc unde se poate manca – MacDonald’s; ideea mea. Ma enerveaza ca mi-am luat Happy Meal si au adus astia numai jucarii urate. Alea pentru fetite, adica niste papusi nasoale din plastic, sunt complet inutile. Adica nu fac nimic. Barem jucariile de baieti sunt niste masinute gen Lego (bine, Lego e mult spus), pe care lipesti niste abtibilduri. Asa cu mi-am luat masinuta.

Mi-e dor de vremea cand la Mac aduceau jucariile alea frumoase, cred ca au trecut mai bine de 10 ani, cand erau jucariile alea „‘Furby”: din plus si cu baterii.

…Ca sa n-o mai lungesc, ziua s-a terminat cu bine.

Lasă un răspuns

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

