Film horror prost rau de tot

HorrorMovie

Mi-am luat inima in dinti si am vazut zilele trecute „Drag me to hell”. De obicei sunt foarte panicoasa la filme de groaza, nu imi plac si ma sperii rau de tot, cu toate ca stiu cum se fac. Am lucrat la viata mea si la un film de groaza si cam stiu ce pot sa faca efectele si SFX, mai ales ca de obicei actorii care ii joaca pe aia rai si pe demoni sunt cei mai de gasca.

Moving on… Mi-am calcat pe inima si la insistentele iubitului am vazut Drag me to hell. M-am ghemuit in canapea, am lasat o lumina aprinsa (sunt penibila la faza asta, stiu), am dat televizorul mai incet (ca sa nu ma sperii de efectele de sunet)…in fine, mi-am creat un mediu cat mai prietenos, daca se poate spune asta la un film horror.

Ma asteptam sa ma cac pe mine de frica. Mai ales dupa nota relativ mare de pe IMDB. Hahaha, ce pot sa spun, filmul e mai mult o parodie decat un horror. In prima parte m-am trezit ca muream de ras. E o faza cu o baba foarte urata, care nu mai moare odata, cu toate ca eroina o loveste cu tot ce ii cade in mana si o mai arunca si din masina. Trebuie sa vedeti ca sa intelegeti. Oricum, de la faza asta incolo filmul cade in penibil rau de tot. Devine rapid si sigur un fel de „Scary movie”.

Ca sa nu mai vorbesc ca pe parcursul filmului tot ce ar mai putea fi oarecum de speriat sunt aparitiile sus numitei babe, care chiar daca e facuta ea sa para cat mai urata si mai respingatoare, dupa ce o vezi de mai multe ori (cred ca de vreo 7), chiar nu te mai sperie. Adica OK, baba e urata, dar hai sa trecem mai departe.

Filmul este deosebit de previzibil, practic finalul putea sa lipseasca, oricum ma prinsesem de ce o sa se intample. Are regizorul grija sa ne dea tot felul de detalii dintr-alea – moartea pasiunii – care omoara toata surpriza.

Nu prea merita de vazut. Decat daca sunteti mai fricosi din fire si vreti sa va faceti putin curaj cu un horror…hmmm, cu o comedie.

Lasă un răspuns

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 47 de urmăritori

