Mi-e foame de mor; visez carnati

Wurst

Mi-e foame de mor. Creierul meu nu mai proceseaza decat carnati. Am nevoie de carnati. Offf.

Frigiderul meu arata jalnic: niste branza, o jumatate de ardei gras, niste iaurt. Si mi-e foameeeeeeeee, si aia nu e mancare. Nu si nu.

N-am mai luat nimic in ultimele zile din doua motive: o sa fiu plecata weekendul viitor + incerc fara prea mare succes sa mananc ceva acceptabil din punctul de vedere al doctorilor.

Nu prea imi iese, mai ales ca sunt o mezelareasa inraita. Acum visez numai carnati. De la plecatul in Germania mi se trage. Ma tot gandesc, ma tot perpelesc, ca ce sa vizitez, ce traseu optim sa imi imprim pentru a apuca sa fac cat mai multe lucruri in cele cateva zile de vacanta, ce toale sa imi iau… Dar carnatii? Carnatii aia buni nemtesti condimentati, perpeliti bine, aranjati frumos in farfurie, poate si cu putina varza acra? Ehei…

Wurstchen, here I come!

Pana atunci, cred ca imi fac curaj cu branza aia…noaptea e lunga…

Lasă un răspuns

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

