Caut un anime nou

Am niste timp liber zilele astea si as incepe un anime nou. Am vazut niste desene pana acum (pentru mine manga e arta) si caut ceva nou si misto.

Anime-ul meu preferat e Berserk. Bine, dupa Sailor Moon pe care l-am vazut de vreo 5 ori, cand pe Italia 1, cand pe Rete 4, cand pe Canale 5, cand la francezi, cand la romani. Din cauza lui Sailor Moon am invatat italiana.

sailor moon

OK, moving on de la Sailor Moon care e un desen la care se uitau doar fetele si 3 baieti de la mine de la bloc. Nu stiu ce sa zic despre ei…

Berserk e un anime chiar misto. Are poveste misto, e misto desenat, personajele sunt bine conturate. Desenul asta e unisex :)

berserk202ks5

Mi-a mai placut mult si Rurouni Kenshin si Hellsing. Serialul Hellsing nu e cine stie ce, in afara de idee, pe cand OVA-urile sunt dementiale. Sunt desenate super frumos, si povestea e foarte detaliata. Merita!

Rurouni Kenshin Himura-Hitokiri Battousai-poster2

Hellsing-Wallpaper-11

Death Note mai e un anime misto, l-as numi chiar un clasic, la cate fan cluburi are si la cate materiale promotionale se gasesc pe piata. Nu stiu sigur daca in Romania, dar prin alte parti sunt cacalau.

_48906_DeathNote_Anime_Cast_500

Inuyasha e si el un desen tare, cu precizarea ca e mai mult pentru copii. Daca as fi mica, m-as uita cu sfintenie la Sailor Moon si la Inuyasha.

inuyasha

Astea fiind zise, caut un desen nou. Si cu poveste misto! Sugestii???

ANIME ANIME ANIME ANIME ANIME ANIME ANIME ANIME

6 comentarii (+add yours?)

  1. xsakebi
    Iun 18, 2010 @ 20:50:16

    Code Geass e super misto…dak mai ai nevoie de vreo recomandare….

    Răspunde

  2. topmangaanime
    Aug 11, 2010 @ 21:35:18

    Code Geass chiar merita vazut !

    Răspunde

  3. durasel
    Aug 12, 2010 @ 14:52:21

    O sa-mi arunc un ochi peste

    Răspunde

  4. nekosreview
    Ian 30, 2011 @ 12:28:18

    Sa stii ca pierzi mult daca nu citesti si manga-urile de la unele dintre aceste anime. De exemplu manga Berserk cuprinde mult mai multa poveste decat cea prezentata in anime, plus e mult mai horror si bloody *licks her lips with delight*. Hellsing cica e la fel (asta mi-a spus un amic, eu am inceput manga-ul si m-am lasat ca sunt o puturoasa ordinara).
    Ce-mi vine acum in minte sa iti recomand… Hmmmm… XXX-Holic? Nu e atat de cunoscut, dar plin de mistere si faze funny, plus are un stil inedit si ciudat desenat dar pe parcurs iti dai seama ca dintr-un motiv sau altul li se potriveste personajelor. De asemenea, te invit sa imi faci vizite pe la blog-ul meu unde, de ce nu, poate gasesti ceva ce iti va placea. Daca vrei, facem si schimb de link-uri;)

    Răspunde

    • durasel
      Ian 30, 2011 @ 19:22:34

      Pai chiar le citesc. Hellsing l-am citit mai demult, iar Berserk citesc acum pe Kindle. Imi place mult, plus ca imi omor timpul de stat in metrou.
      Si la cate sfaturi mi-ai dat, sigur ma uit si pe blogul tau, multam de invitatie!

      Răspunde

  5. Rox
    Feb 03, 2011 @ 19:52:27

    Vampire knight..merita;)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

