Hand made e pentru mine couture

Am fost acum vreo 3 saptamani la targul hand made de la Palatul Sutu din Bucuresti. Eram in trecere, nici nu stiam macar de targul asta…nu prea ascult radio-ul. Ma invart eu pe la Universitate, cand vad io aglomeratie, vanzoleaza, oameni multi in curte la Sutu. Ca tot romanul, cand vad imbulzeala ma duc si eu sa vad ce si cum.

Era targul hand made. Nu prea aveam multi banuti de cheltuiala pentru ca peste cateva zile trebuia sa plec in Muenchen si puneam ban pe ban doar doar. Intru eu si imi bag nasul in primul stand.

Era standul  Chez SeReBe . In afara faptului ca au niste brose absolut dementiale (pret 25-30 lei), mi-am luat si eu doua, se pare ca tipa creatoare este si o artista desavarsita. Am intrat pe blogul Chez SeReBe si am vazut ca este si pictorita, studenta la facultatea de arte. Are niste tablouri deosebite, cu imagini asemanatoare celor de pe brose. Daca iti plac tablourile o sa iti placa si brosele, si daca iti plac brosele o sa iti placa si tablourile. Eu o admir foarte mult pe creatoare, mai ales de cand am intrat pe blogul ei si am vazut de ce este in stare. Blog recomandat.

Untitled-1blogBrose marca Chez SeReBe. Intrati si vedeti!

Multumita de noile achizitii in materie de brose, m-am dus tipa tipa mai departe. Asa am ajuns la standul Ydna. Eee, aici am gasit gentute absolut divine. Imi place stilul ei de a personaliza gentile. Si face tot felul de bentile, regine in toamna asta, si brose din piele si nasturi. Eu mi-am luat o brosulita dintr-asta, una mica si rosie ca o floare de mac. Nu a costat mult, 3 lei. Haha, e ca in reclama aia, emotia din privirea mea…nepretuita.

page1Brosa mea e cea din dreapta sus. Am un trenci culoarea oului de rata (dl. Goe) si brosa merge la marele fix. Imi plac obiectele simple dar de efect. Si imi place rosul in primul rand. Asa ca s-a brodit bine.

Si Ydna e o tipa foarte talentata, ia uitati-va ce gentute face:

11Nu stiu cat costa gentutele, dar puteti intra pe blogul ei pentru mai multe detalii. Imi place design-ul blogului Ydna art nouveau 🙂

Acelasi design de blog il are si Joliessedesign . Dar aici brosele, clamele, bentitele sunt diferite. Alt stil. De aici mi-am luat o brosa colorata si cu niste ciucurei. Uite:

SP_A1209Mor dupa brosa asta!!! Imi place nasturelul mat din mijloc si ca are zdranganele. Mda, zdranganelele pot face diferenta 🙂 .

Imi mai plac si brosele cu tipe in stilul anilor ’20. Ca asta de exemplu:

vandutAre niste ochi foarte expresivi si detaliul palariei face toti banii.

Pentru mai multe produse intrati pe blogul Joliesse Design. Mie imi place foarte mult.

*** TOATE POZELE AFISATE SUNT DE PE BLOGURILE PERSONALE ALE ARTISTELOR. PENTRU MAI MULTE DETALII INTRATI PE LINKURILE CATRE SITE-URILE LOR!

Ma bucur ca romancele au inceput sa poarte hand made. Pana la urma haine din mall isi ia oricine in ziua de azi. E bine si ca romancele au inceput sa isi gaseasca in sfarsit stilul si ca nu mai incearca sa copieze, cel putin nu atat de mult cum o faceau in urma cu 5 ani sa zicem.

Cumparati hand made! O sa aratam mult mai chic si in felul asta ne si sustinem compatrioatele la inceput de drum.

De ce sa iau accesorii straine cand pot lua unele romanesti mult mai deosebite, stilate si vesele?

2 comentarii (+add yours?)

  1. Claudia
    Oct 04, 2010 @ 11:58:38

    Buna, din intamplare am descoperit blogul tau :). Am ramas placut surprinsa sa vad micul review despre chez serebe (suntem prietene, mai tot timpul suntem impreuna pe la targuri) si despre produsele mele Joliesse. Multumesc mult pentru apreciere :), o surpriza foarte placuta. Cu aceasta ocazie te invit la un alt targ, in perioada 8-10 octombrie in pasajul Universitate. Sper sa ai timp sa treci si pe acolo :). Asa am posibilitatea sa-ti multumesc si personal.
    O saptamana usoara, cat mai putin friguroasa 🙂

    Răspunde

    • durasel
      Oct 04, 2010 @ 13:17:59

      Te stiu si pe tine, esti Joliesse! N-am apucat sa scriu despre creatiile tale, dar te-am recomandat (si pe tine si pe Chez Serebe) pe la toata lumea! Imi place mult ce faceti, asa ca vin sigur in weekend la standul vostru! Mai ales ca e ziua mea si nu vreau sa-mi refuz nimic, hehe! 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

