Cine a dansat primul blues pe „Strani amori”?

Cine isi mai aminteste cand a dansat primul blues ? Eu stiu ca eram la serbarea scolara de la sfarsit de an, pe la 11 ani. Imi povestise mie o prietena mai mare cam cum se danseaza blues-ul, ca te ia baiatul (in cazul meu, baietelul 🙂 ) in brate, cum il iei de gat, cum te lasi pe pieptul lui. Moaaaamaaaaaaa, ma pusese pe ganduri.

La sfarsit de an, tup si serbarea. Eee, ne-am pus noi pe dansat, imi amintesc cum invitau baietii fetele la dans, ne emotionam, dansam cam stangaci, eram haiosi rau.

Imi amintesc de „Strani amori”. Era la mare trecere in perioada aia, asa ca asta am si dansat. Melodia imi place si acum. E sensibila si te relaxeaza dupa o zi agitata. Merge la marele fix cand esti cu partenerul… eu fac niste ochi de Bambi.

Lasă un răspuns

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 47 de urmăritori

