Cel mai bun balsam de buze, strugurel, cum vreti sa-i spuneti

aloe lipsAm incercat la viata mea tot felul de strugurele (lip balm daca vreti sa sune mai profi), avand in vedere ca am buze suuuuuper uscate.

Mi-am dat cu balsam de la Vichy, de la Nivea, cu tot felul de glossuri, mi-am dat si cu miere dupa retetele bunicii. Am incercat de toate, pana cand mama a venit intr-o zi cu Aloe Lips de la Forever Living Products. Aloe Living Products e o firma care comercializeaza prin distribuitori mici (gen Avon) tot felul de produse naturiste pe baza de pam pam…aloe 🙂

Cum spuneam, dupa ce mi-am dat prima data cu stick-ul cu aloe am simtit cum buzele se si inmoaie. Pe buze nu e gras (urasc unsoarea), nu se formeaza o pelicula dintr-aia mata de parca ai avea hepatita, cum face strugurelul Nivea de exemplu. OK, poate ca Nivea are multi fani, dar mie nu imi place. Nici chiar strugurelul ala in tub, cu efect de stralucire cica. Pentru ca nu mi se pare ca face mare scofala, l-am incercat. Si nici macar nu hidrateaza cine stie ce. Eu vreau ca strugurelul sa arate cat mai lichid si stralucitor pe buze, de parca te-ai da cu gloss; in nici un caz nu trebuie  sa arate albicios si mat.

Asa ca ma dau cu strugurelul de la Forever in draci. Mai ales cand e vant, pentru ca atunci simt cum buzele mi se crapa instant. Sau daca il uit acasa si cand ma intorc sunt cu buzele in pioneze, inainte sa ma culc seara ma dau bine bine cu el, si dimineata gata, buzele sunt hidratate, rosii si carnoase. Uraaa! Si nu o spun doar eu, i-am dat un stick si bunei mele pretene Mamacita si a fost si ea la fel de multumita, mai ales ca ea avea buzele chiar mai uscate decat ale mele. Trust Mamacita!

Intotdeauna mi-a placut machiajul natural, cel care iti pune in evidenta trasaturile frumoase intr-un mod discret. Asa ca daca ma dau cu Aloe Lips pe buze e suficient.

Pentru cine a vazut „My big fat greek wedding”, sigur va amintiti ca tatal miresei avea o solutie de curatat geamurile, pe care o folosea pentru orice si in orice situatie. Asa sunt eu cu Aloe Lips, e produsul meu universal, pentru ca merge si cand ai mainile crapate de vant iarna, poti sa te dai peste arsuri, daca se intampla, si calmeaza imediat pielea.

Aaa, si am uitat sa spun, strugurelul e super ieftin, in jur de 10 lei, un chilipir, la cat de misto e!!! Adresa Forever Living Products este Bd-ul. Aviatorilor nr.3, sector 1,  Bucuresti. Go and see 🙂

 

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. Lutza
    Sep 02, 2010 @ 06:58:59

    Totally agree. Am avut si eu vreo 3. Nu mi-am mai luat de multisor pentru ca intre timp am devenit mare fana glossuri ( colorate, transparente, de toate felurile si daca se poate de la Victoria’s Secret…care sper sa ajunga si la noi in tara eventually) , insa acum ca mi-ai amintit de el, o sa ma intorc la „prima dragoste”, in special pentru perioada iernii.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

