Pimkie si New Yorker merg la inimioara

41Am tot scris de H&M. Ca are haine variate, misto, multe si ieftine (daca le prinzi in reduceri), dar ca nu are reprezentanta in Romania. Nu puteam sa nu vorbesc despre Pimkie si New Yorker, care sunt magazinele mele preferate de tzoale cu reprezentanta in Romania.

Mi se par de departe mult mai misto decat Zara sau Mango. In primul rand au haine mult mai tineresti. Si tricouri dintr-alea haioase cu tot felul de scrisuri si desene, mai ales Pimkie. Iar preturile sunt mai mici, deci fericire pe toata linia. Iar in perioada reducerilor e apoteotic hehe, ma dezlantui in shopping. 🙂

Despre New Yorker ce pot sa spun, sunt clienta veche, cam de cand am vizitat eu prima data Viena (adica in 2002)  si, ca tot romanul calator, am pus piciorul pentru prima data in New Yorker si H&M. Sa te tii cumparaturi! Multumesc, Doamne, pentru Mariahilferstrasse! Ehei, Mariahilferstrasse…

Imi place ca acum am magazinele astea doua fix la indemana, pot sa ma innoiesc cand vreau, si nici nu dau prea mult dintr-o data…ma rog, comparativ cu Zara cel putin. Nu stiu de ce, dar la Zara preturile sunt mult mai mari, la Mango asa si asa. Iar la Promod…ca la Promod, au impresia aia ca ne luam salariile de 3 ori pe luna.

Azi am fost la Pimkie si imi pastrez inca zambetul ala de satisfactie. Mi-am luat doua camasi si doua pulovere siiiiiii niste tenisi pe care mi doream de mult, si care s-au ieftinit in sfarsit, ca au ajuns la 35 de lei. Salon! Si am mai ochit o poseta foarte misto, dar mai astept pentru ea, first things first.

La salariu merg la New Yorker. Muhaha, si  vine in curand Craciunul (Doamne, ce repede a trecut anul asta!) deci o sa inceapa reducerile de dupa. Can’t wait! Mai ales ca blugii de la New Yorker sunt chiar pe gustul meu, au toate categoriile, de la skinny, la boyfriend’s jeans, pe multe culori si chiar OK la pret. Si imi mai place la blugii astia ca sunt facuti cu o forma ceva, nu sunt drepti, cum au multe firme, de parca ar fi pentru barbati. La femei trebuie sa aiba talie mai mica si sa fie mai largi pe solduri gen…Nu fix invers, sa nu iti incapa bine coapsele, dar sa joace pe burta, zici ca sunt pentru gravide.

Asa ca pentru mine combinatia perfecta e tricou Pimkie (tot cu forma, dragut, finut, strans pe talie si mai lung jos, sunt naspa tricourile super scurte, bine ca a trecut moda) si blugi skinny New Yorker. Niste tenisi, parul periat si lucios si un machiaj discret cu mascara, blush cremos si lip balm si gata. Fericirea e in lucrurile simple.

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. Lutza
    Aug 24, 2010 @ 14:09:26

    Eeee, frumos. Si eu sunt o mare fana Pimkie! Asa ca totally agree cu ce zici tu! Cat despre blush-ul cremos, pe cel de la tine ( Stilla) aproape l-am terminat, atat de mult mi-a placut.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

