Stila Smudge Pot – absolut dementiala si de efect

Mi-am luat acum 2 saptamani trusa cadou Stila Smudge Pot de la Sephora. Ma rog, eram in vesnica mea cautare de Urban Decay…n-am gasit evident…

Asa ca mi-am luat trusa Stila. Imi vine sa ma pup singura pentru alegerea facuta.

Trusa e absolut dementiala. De ce? Din urmatoarele motive:

– contine 3 eyelinere (tusuri) sub forma de crema. cu alte cuvinte, nu mai avem parte de tusul cu care ne-am obisnuit deja, si cu care, daca nu esti atenta cand il aplici te mazgalesti toata;

– tusul se aplica deci foarte usor, poti avea precizie mare, chiar si cu pensula pe care o contine, zic chiar si, pentru ca de obicei pensulele incluse nu  sunt cele mai bune; pentru eyeliner in general trebuie sa iti cam iei o pensula speciala, dintr-aia cu coada lunga, usor de manevrat, ca la pictura;

– culorile sunt f misto – negru, ca e bun la toate, un maro f frumos, usor auriu, si un gri-metalizat de mare angajament;

– avand o compozitie cremoasa, culorile pot fi folosite si ca baza pentru un fard pulbere care se aplica peste; (cel putin maroul usor auriu arata deosebit chiar aplicat cu degetul pe toata pleoapa, chiar si fara fard peste…deja m-am machiat asa);

– este recomandat celor care nu fac cele mai stralucite machiaje cu eyeliner tus, pentru ca, nu-i asa, pentru doua codite perfecte ai nevoie de niscaiva exercitiu;

– pretul e rezonabil – trusa costa 55 lei;

este o trusa de anduranta, te tine ceva, si poate fi folosita la tot felul de machiaje, de la alea cumintele, de zi, pana la ceva party si extravagant…poti sa iti faci Revelionul cu trusa asta!

– are un ambalaj f dragut si elegant, merge la fix de cadou.

Deci da, o recomand din tot sufletul! Si pentru ca imi place atat de mult i-o cumpar si pretenutei mele de suflet, ca e ziua ei hehe.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Camelia
    Apr 08, 2010 @ 18:53:56

    O intrebare: dureaza tusul?

    Răspunde

    • durasel
      Apr 09, 2010 @ 08:39:18

      Dureaza, ideea e sa il aplici dupa ce pudrezi zona ochilor. De fapt, cam asa rezista fardurile in general, fixand fondul de ten si anticearcanul cu pudra. Hehe, pudra is my friend!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 47 de urmăritori

