Ura! Ura! A venit paleta de machiaj „Urban Decay Book of Shadows vol.2”! O am si ma mandresc!

O sa fiu de data asta succinta! A venit Urban Decaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! Da, e  oficial, Urban Decay a venit in Romania!

Da, au adus ieri (25 nov) in Sephora (in Plaza cel putin). Au primit Book of Shadows vol.2. E fffff misto, misto rau de tot, giugiuc . Trusa costa 170 lei, mi-am luat-o deja, si sunt in extaz.

Am un zambet tamp pe fata pe care nu pot sa-l mai sterg de ieri de cand m-au sunat de la Sephora sa imi zica marea veste: au primit Urban Decay. Da, sunt genul disperat (hai sa-i spunem deosebit de interesata, asta ca sa sune mai bine) care isi da nr. de tel ca sa primeasca un anumit produs. Doamne ajuta!

Deci, Sephora e cheia! Trusa cred ca o stiti deja, nu e prima data cand scriu despre Urban Decay, sau despre Book of Shadows, asa ca go for it! Contine 16 farduri de calitate foarte buna, colorate, pigmentate, rezistente,  bune de pus la inimioara, doua creioane de ochi si un primer (se da pe pleoape inainte de aplicarea fardului, pentru rezistenta mai mare). Plus ca ambalajul/cutia e de mare angajament.

Uite si o poza asa, la despartire. Ca sa stiti pe ce sa dati banii. 🙂

8 comentarii (+add yours?)

  1. Not Beautiful Enough
    Noi 26, 2009 @ 15:22:21

    GATA cand te vad asa extaziata ma duc la sephora…ma imbrac. am plecat!!! hahaha

    Răspunde

  2. Steli
    Dec 05, 2009 @ 00:09:44

    hai k m-am hotarat : anul asta imi fac cadou aceasta paleta (ma rog, va fi cadou din partea mamei care-mi va da bani sa-mi iau ce-mi pofteste inima) si am decis sa achizitionez urban decay k se merita…gen o culoare costa cam 10 ron (fara sa pun la socoteala creioanele si primer-ul)…si asa voi avea si eu macar un make up item mai fancy asa…sper doar sa gasesc la sephora…
    ps: mai baga postari legate de make up ca-mi plac hihihi

    Răspunde

  3. durasel
    Dec 05, 2009 @ 14:21:06

    traiasca mama!

    Răspunde

  4. Trackback: Paleta de machiaj Alice in Wonderland de la Urban Decay « Ce mai zice Durasel
  5. biju
    Mar 16, 2010 @ 15:02:16

    mi-am luat inima in dinti cu Urban Decayy-u asta si mi-am luat si eu pigmeti, ca tare am vazut pe forumuri si bloguri ca se pove de el. Concluzie: imi placeeee, sunt super pigmentate si de efect, e ceva mai deosebit si cu o pensula, doua mai de treaba faci lucruri uimitoare. hehehe
    le-am gasit pe e-cosmetic.ro si acuma vad ca au si o trusa cu 4 culori de la UD, tre sa o iau si pe aia.

    Răspunde

  6. manu
    Iul 16, 2011 @ 22:03:12

    vreau sa stiu cum intru in posesia paletelor URBAN DECAY ???

    Răspunde

    • durasel
      Iul 17, 2011 @ 18:45:39

      Buna Manu,
      In Romania Urban Decay se gaseste la Sephora, dar doar de Sarbatori, mai precis, doar de Craciun. Cam toata luna decembrie, alaturi de tot felul de alte palete gen Benefit, Cargo.
      In rest mai poti comanda doar de pe net, ca pana la Craciun mai e si astia de la Urban Decay tot scot paleta dupa paleta si noi stam cu buza umflata aici in Romanica.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 47 de urmăritori

