Hand made si cadouri de Craciun

OK, lumea a intrat deja in febra sarbatorilor. Putin prematur as zice, dar a intrat. Tot drumul de intoarcere de la Cheile Gradistei a cantat la radio doar muzica de Craciun – de la George Michael la Jingle Bells.

I got it, I got it, vine Craciunul! Suna ca reclama aia la Coca Cola. Deci ce naiba sa fac? Ma duc sa iau cadouri, deh!

Zis si facut, maine dau o raita pe la targul hand made de la Palatul Sutu, care cica se numeste de fapt Muzeul Bucurestiului. Sincera sa fiu, pana sa vad afisul cu Targul Hand Made de la Muzeul Bucurestiului, habar n-aveam ca asa se cheama…silly me.

Cu mana pe inima spun ca sunt o mare fana hand made. Obiectele sunt inedite, vesele si fistichii si mai ales, sunt facute cu mult drag fie de studente la arte plastice, fie pur si simplu de iubitoare de migaleli. In ambele cazuri, imi pare bine ca pot sustine si eu, pe cat pot, productia interna 🙂 . Acum serios, de ce sa cumpar nush ce gablont din mall, sau si mai si, de pe Rambla sa zicem (e la moda) cand pot lua ceva facut de romancute.

Mai ales ca multe dintre ele sunt foarte talentate. M-am uitat pe blogul Chez SeReBe si m-am minunat. Il stiu blogul de cand am fost in octobrie la celalalt targ de hand made din Bucu’ si mi-am luat de la ea niste brose. Foarte originale! Ei bine, tipa esti si pictorita, face niste tablouri vesele si colorate, fix pe gustul meu. Uitati-va pe blogul ei ! E de referinta, din umilul meu punct de vedere, e foarte talentata si ingenioasa.

Deci cum spuneam, o idee de cadouri de Craciun ar fi niste chestii hand made. Targul are loc weekendul asta, a inceput ieri, si tine pana maine 6 decembrie. Treceti macar pe acolo, o sa va placa!

In afara ca vreau sa iau un colier pentru mama, o sa caut si ceva pentru o colega de-ale mele. Am facut anul asta faza cu pusul tuturor numelor angajatilor intr-o caciula, si tras la intamplare cate un biletel. Tre’ sa-i luam cadou persoanei scrise acolo. Si e secret, hihi, ca sa fie surpriza! Uraaa, iubesc surprizele!

Am avut noroc ca am tras o tipa,  cu baietii e mai greu. Adica, niciodata nu stiu ce ar trebui sa le iau si sfarsesc prin a lua ceva de baut…cica nu ii deranjeaza, dar nici la fix nu e mereu, ca na, fiecare are preferintele lui la bauturi. whatever. Si caut pentru colega mea fie o brosa misto, fie un colier finut din sidef, cum mi-am luat eu data trecuta, e absolut superb si m-a costat doar 15 lei. E deosebit.

Asa ca maine  sunt motz la targ! Hand made para siempre hihihi!

1 comentariu (+add yours?)

  1. costina
    Dec 09, 2009 @ 12:52:15

    sa fii fericita si mereu duracell!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

