Nostalgia Sailor Moon

Fratilor, nu stiu cum sa va zic, dar eu am crescut cu Sailor Moon! Am vazut desenul asta de vreo 4-5 ori, toate cele 200 de episoade.

Pai uite asa: la inceput il dadeau pe TV5 cred, pe francezi  – eram prin clasa a 3-a. Dupa l-au bagat pe SAT1 pe nemti – evident nu intelegeam nimic.

De unde si bucuria mea cand au bagat Sailor Moon pe italieni. Deh, italiana mai e cum mai e, germana…

Asa am ajuns sa invat italiana. Am vazut la desene pe italieni de am spart. Pai aveam si program: dimineata devreme inainte sa ma duc la scoala (eram intr-a 5-a si invatam dupa masa) aveam program la tv – ma uitam pe Italia 1. Seara, cand veneam de la scoala erau pe Canale 5 desene. Inainte de culcare, pe Rete 4. Am tinut-o tot asa cativa ani, si eu si colegii mei. Daca intrai la noi ini clasa ziceai ca suntem italieni nu alta, dupa atata invatat intensiv 🙂

Una peste alta, Sailor Moon mi-a ramas la inima. Au mai fost si alte desene, multe si marunte, superbe la randul lor (Candy Candy, Sandy Belle – primul desen de dupa Revolutie), dar Sailor Moon a ramas pentru mine un simbol. E copilaria mea.

Am vazut Sailor Moon pana la urma si pe TVR, dar parca nu mai era la fel. Italienii aveau si si siglele alea misto cantate de Cristina D’Avena. Cel mai mult mi-au placut: „Sailor Moon e il cristallo del cuore”, „Sailor Moon la luna splende”, si „Sailor Moon/raggio di luna” (asta ultima nu mai stiu cum se numea, numele oficial adica).

Pentru cine o iubeste pe Crisina D’Avena si mai ales pe Sailor Moon, uite niste melodii de generic. Deosebite! Haha, urla fana din mine.

Sailor Moon e il cristallo del cuore

Sailor Moon la Luna splende

Sailor Moon la prima sigla

Si melodia aia trista si frumoasa din Sailor Moon…atat de frumoasa…

9 comentarii (+add yours?)

  1. costina
    Dec 16, 2009 @ 00:18:54

    buey, lasa sailoru 🙂 ca eu am luat f3-ul ! 🙂

    cu un scor rusinos, dar l’am luat. n-am prea stiut la alea la care am lipsit, gen asset reevaluat si schimbat deprecierea.

    dar ..AM SCAPAT!! 🙂 nu stiu daca reusesc sa ajung la 5 o’clock-ul din ianuarie, dar mi-ar placea sa ne vedem acolo.

    pup, astept vesti de la si despre tine

    Răspunde

  2. Green
    Dec 20, 2009 @ 13:43:24

    Tin minte cand eram mai mic cum stateam lipit de televizor sa vad SM. Ce zile … …

    Răspunde

    • durasel
      Dec 20, 2009 @ 18:01:56

      Daaa, si noi ne pusesem deja si roluri din Sailor Moon, fiecare era o Sailor. Ehei… Si pe unu l-am pus Mascatul in frac. 🙂

      Răspunde

      • Green
        Dec 21, 2009 @ 00:41:29

        Cred ca si acum daca caut bine mai am albumul ala cu poze sailor moon 🙂 Tre sa fie undeva langa ala cu Pokemon =))

  3. durasel
    Dec 22, 2009 @ 11:08:39

    Daaa, si eu il aveam, si faceam schimb toata ziua de abtibilduri-dubluri la scoala!

    Răspunde

  4. Camelia
    Apr 07, 2010 @ 20:01:36

    of ce dor mi-e de serialul asta…mare pacat ca nu au facut 200 de episoade cum as fi vrut eu:D

    Răspunde

Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

