Ajunul Craciunului. Pregatiri. Ce bine-i cand pleci mai devreme de la serviciu!

Chestii de indeplinit pe ziua de azi! Ajunul Craciunului!

1. sa ma tarasc ca rama jos din pat si sa ma conving sa merg la serviciu…de maine intru in concediu. Uraaaaaa!

2. sa reusesc sa nu fac ca toti dracii daca pierd unul dintre cele 3 metrouri cu care merg la serviciu (schimb de 2 ori, mama ei de treaba), sau pe toate 3, cum am patit ieri de ex. Macar acum, ca vine Craciunul, sa vorbesc frumos. Si sa nu imi mai inchipui ca o strang de gat pe tipa care sta in picioare in fata mea in metrou foarte aproape de mine, desi ar avea loc, si aproape imi da cu geanta in cap, asta in timp ce imi scoate ochii cu ziarul din mana. Moare daca nu rasfoieste ziarul ala nenorocit chiar atunci. Dar na, vine Craciunul, deci tipa respectiva a scapat.

2. sa termin un mic dosarel dragut … il alint, e al meu 🙂

3. sa termin raportarea orelor lucrate;

4. sa beau ud florile prin birou…avem 3: o violeta de Parma (credeam ca e muscata pana de curand), o Craciunita (imi place ca e rosie), si un fel de tufa neidentificabila. da’ da ea O2? da.

5. sa fac nitica ordine pe birou si sa caut sa imi umplu burta cu bomboanele pe care le-a adus o coleguta. Ohohoho, a adus si Cola! Meserie! …Da, nici anul asta n-am ajuns sa tin post. 😦

6. sa imi notez mental ce mai am de facut pe ziua de azi dupa ce ajung acasa (mor dupa expresia asta, mai ales ca o folosea un coleg mega plictisit cand cineva ii facea un training. Gen: „Ai grija sa-ti notezi chestia asta!”. Si ala sictirit: „Mi-am notat…mental”.

7. fiind zi scurta la serviciu, am timp sa merg sa imi aleg un cadou – de la Sarik. Stiu ca esenta cadourilor este sa fie o surpriza, dar na, mai bine merg cu Sarik sa imi aleg eu unul. prietenele stiu de ce. Deci da: cadou.

8. sa incerc sa apuc sa-mi spal cam toate tzoalele care au ramas. urmeaza o perioada luuuuuuuuuuunga, in care nu se mai poate spala, asa ca in ritmul asta ajung sa imi cumpar altele noi. Nu ca m-ar deranja, o viata avem, dar na, e criza.

9. sa fac bradul. sunt o tipa traditionalista la acest capitol, asa ca nu concep sa il fac inainte de Ajunul Craciunului. Bine, sa il fac e impropriu spus, ca e din ala din plastic cu fibra optica, care se baga in priza si beculeaza. Mai agat cateva globulete (mici mici mici, ca si bradu-i mic) si gata. Dupa aia urmeaza partea favorita, sarmalele si tuica. Tuica romaneasca e divina, e de la tara si am cateva sticle de 2 litri. Urmeaza o perioda frumoasa din viata mea. 🙂

10. sa impachetez cadourile. anul asta am fost prevazatoare ca niciodata (deh, intelepciunea vine cu varsta) si mi-am luat cadourile dinainte, ca sa nu mai trebuiasca sa fac azi treispe paispe prin Unirii, gafaind cu geaca pe mine, ca am mainile ocupate, si facand slalom printre ceilalti intarziati, care culmea, sunt multi si ei.

10. sa ma tolanesc la teveu, doar doar baga aia unul dintre filmele alea pe care le dau an de an de Craciun. Sincer, mi-ar placea sa fie ala cu Arnold cand tre’ sa-i ia copilului lui un fel de jucarie Action Man, numai ca mult mai misto. Oricum, Action Man e pentru pampalai. Nu ca Barbie, care e pentru fetite adevarate.

11. sa mai mananc niste sarmale udate cu tuica si sa ma culc.

De abia astept ziua de maine: tot familionul petrece! Alte sarmale, alta tuica!

2 comentarii (+add yours?)

  1. Andreiutza
    Ian 11, 2010 @ 19:28:26

    Mai scrie, mai scrie! Asteptam cu sufletul la gura!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 47 de urmăritori

