Mai bine mai tarziu decat la sfarsitul lunii

Da, m-am lasat pe tanjala cu blogul de cand cu sarbatorile si cu burta plina de Revelion. Da, mi-a fost greu sa ma dau jos din pat si sa ma tarasc pana la laptop sa mai scriu ceva. Da, da, da.

Dar acum am revenit, ca mirosul de cartofi prajiti de la MacDonald’s la Unirii in fata, acolo unde treci podul spre Sitraco.

Acu tre sa precizez ca ne-am luat si computer nou. Adica pe langa MSI-ul meu mic si roz, cu mouse roz si abtibilduri cu pisici a vrut si Sarik un calculator. Asta e rebeliune da’ n-am ce-i face. Cica ce sa faca el cu MSI-ul meu, ca de abia intri pe net si iti pui muzica. Cum sa joace el Dragon Origins la laptopul cel rozaliu. Cica nu permite nici calculatorul, de parca tre’ sa i ceri permisiunea, si cred eu si ca e sub demnitatea lui de barbat sa joace un joc atat de barbatesc, cu personaje barbati adevarati ca in Dragon Origins la un laptop mic si roz atat de feminin? Se termina toata smecheria… Sau Risen, oh da…

Si asa am descoperit eu, o femeie ingenua de felul ei, ca atunci cand iti iei calculator nu iei numai calculatorul in sine. Adica toate se petrec cam asa:

– Ce ai zice tu sa ne luam un calculator? zice Sarik. K uite, asta mic al tau nu mai face fatza deloc…

– Pai cum adica nu face fatza? Ce, nu mai merge netu’? intreb eu.

– Eee, merge, zice Sarik, dar uite ca daca vreau sa joc si eu ceva nu pot. Nu-mi perminte calculatorul. Again faza cu permisiunea calculatorului. Da ce, simte el ceva?

…N-are rost s-o mai lungesc, deznodamantul e evident: ne-am luat calculator. Bani, distractie…

Dupa:

– Da’ ce-ai zice sa ne luam un monitor nou? Ca asta e vechi, are 8 ani. (era vorba de un vechi monitor de-al meu, vechi vechi, dar mergea, chiar nu era momentul sa mai cheltuim, mai ales ca stam cam prost cu banii, dupa sarbatori deh)

Ne-am luat si monitor…Si asa ne-am luat si nu stiu ce tastatura, ce mouse si inca altele. Fratilor, am ajuns sa cred ca un calculator e ca o masina nenorocita: o iei, dar ii pui volan in piele, „clima bizonica” (cum zicea un compatriot de-al nostru ajuns in Spania) piele pe scaune, nush ce boxe, o tunezi…si e alta masina. una dubla la pret.

Uite de aia ascult eu Sinatra acum.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Andreiutza
    Ian 15, 2010 @ 20:09:17

    LOL ce tare! iti dai seama cum va fi daca vreti sa luati gadgeturi de bucatarie. 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

