Sennax + Xanax = Love

Ieri era sa mi se intample o faza ca aia din bancul cu furazolidonul

Adica era o zi obisnuita la serviciu doar ca… ma durea capul de muream. Rau, da’ rau de tot. Ma uit prin ghiozdan, caut, rascolesc, ma agit, si ce gasesc? O minunata folie de Sennax. Ma jur ca nu imi amintesc cum a ajuns acolo.

Sennax, Sennax, ma gandesc io, oare pentru ce o fi? Sa fie oare pentru dureri de cap? Hmmm…numele mi se parea cunoscut dar nu stiam de unde sa l iau.

Indecisa, o intreb pe colega mea: „Tu ai auzit vreodata de Sennax? E pentru dureri de cap?”

Ea: „Xanax?”

„Nuuuu, zic eu, Sennax.”

„Pai sa stii ca e laxativ…”

Bine ca nu l-am luat, am mai intrat pe net unde zicea ca da, e laxativ. Dar vorba aia, daca il luam, dadeam dupa cu Xanax. Urmarea…cacata toata, dar calma.

Chiar, ma gandeam cum ar fi sa ii faci cuiva o faza de asta, sa ceara o pastila de cap/raceala si sa-i dai laxativ. Evil monkey…

3 comentarii (+add yours?)

  1. costina
    Ian 14, 2010 @ 22:01:23

    mai bine intrebai al cui e 🙂 🙂 🙂

    cu invatatul care mai e treaba?

    pup

    Răspunde

  2. Florentina
    Feb 09, 2011 @ 17:38:58

    Foarte tare

    Răspunde

Lasă un răspuns

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Dec   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

