Micile placeri ale vietii

Ehei, micile placeri ale vietii…Voua ce va place mult mult mult de tot? Mie sa ma scol tarziu sambata si sa gasesc croissant-uri proaspete aduse de Sarik. Sa imi pap croissant-ul incet, fara graba, neaparat cu cafea si ascultand muzica. Chestia cu muzica nu are neaparat explicatie, alta decat ca atunci nu ma mai gandesc la nimic. La nimic altceva decat la ce zice Sarik, se intelege. 🙂

Sunt o persoana activa dar am ajuns sa urasc graba. Graba de a ma trezi in graba, pentru a ma spala si pieptana in graba, pentru a manca ceva in graba, si a ma imbraca in si mai mare graba. Daca ma grabesc rau de tot nici nu ma mai machiez. Buuuuuuu!

Alerg in cea mai mare graba la metrou, unde dau peste oameni care nu se prea grabesc (mai ales cand trebuie sa schimb la Eroilor, si fac pe culoarul ala nenorocit dintre linii cateva minute, ufaaa), ajung la serviciu in graba, unde apuc sa ma desfasor in sfarsit, nu numai sa alerg.

Seara merg grabita pe unde pot si in weekend cand am programate meditatiile la germana, alerg in graba unde sta profa. Tocmai in Titan gen…iar eu stau in capatul celalalt al orasului. Contrar bunului obicei, la germana nu mai trebuie sa ma grabesc, ca daca ma grabesc gresesc declinarile…le gresesc si asa, dar cand ma si grabesc se-mpute treaba. 🙂

Ce imi mai place sa fac in afara sa mananc croissant-ul saptamanal cu cafea, in liniste?

A da, neaparat sa merg la film. Nu se compara nici pe departe filmul vazut la cinema cu filmul vazut acasa. Bine, nici la bani nu se compara, dar acum vorbesc despre senzatii, nu despre economii. Imi place la nebunie sa merg la cinematograf.

Imi mai place sa ma plimb cu castile in urechi. Imi place sa ma plimb prin parc si sa miros florile si copacii infloriti. Imi plac acadelele rosii si brosele hand made. Iubesc targurile hand made, ultima data am cam exagerat cu cheltuitul cand mi-am luat tot felul de brose, inele si rame de tablou. Dar sunt atat de dragute!

Cel mai mult imi place tabloul facut de ChezSeReBe, cu pasarea si cu catelul, pe care mi l-am pus in sufragerie. E cu roz si verde si mov si galben, e o nebunie. Big fan, deh!

Imi place sa ma duc la toate muzeele de arta de pe unde apuc sa calatoresc. Imi place sa ma plimb cu transportul in comun pe unde apuc sa calatoresc si sa ii observ pe oameni. Imi place sa descopar cat de diferite sunt unele popoare, fara sa generalizez. Imi place sa incerc sa ma integrez, imi place mult cand reusesc 🙂

Acum de abia am ajuns in Satu Mare si marea mea bucurie ar fi sa stea ploaia si sa merg sa vizitez maine ce pot vizita intr-o ora, seara. Am auzit lucruri frumoase despre Satu Mare.

Aaa, ce imi mai place in ultimul timp e sa citesc bancuri despre Chuck Norris! Sunt mortale! La piece de resistence e filmuletul de pe youtube in care Chuck Norris citeste top 10 bancuri despre el. E demential.

Si imi mai place sa mai uit pe failblog.

Micile placeri ale vietii…

1 comentariu (+add yours?)

  1. Camelia
    Apr 08, 2010 @ 21:02:59

    buna, pe blogul meu te asteapta un premiu! pupici!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Ian   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

