Cine se mai uita la „Spartacus: Blood and sand”?

De ce ceva vreme se difuzeaza un super serial – „Spartacus: Blood and sand”. Am devenit fana de la primul episod. Si asta spune multe, avand in vedere ca nu ma prea omor dupa seriale. Daca stau sa ma gandesc, nu m-am mai uitat la un serial de la „Xena printesa razboinica”. Culmea e ca si serialul asta e tot cu Lucy Lawless, adica Xena, dar cu mana pe inima spun ca m-as fi uitat la el si daca nu juca ea.

Imi place in primul rand cum e realizat – muuuuuulte efecte speciale. Daca v-a placut „300” o sa va placa si „Spartacus”. Daca nu, habar n-am.

Are niste scene de caft, mama mama.

Povestea e arhi-cunoscuta – cum a ajuns Spartacus de la un simplu gladiator  sa-si faca armata si sa bage spaima in jumatate de peninsula Italica. Cam toata lumea stie asta, numai aia mici nu, dar filmul nu e pentru copii; daca va ganditi sa-i mai culturalizati pe pici cu serialul asta, nu e o idee buna. Contine cu ghiotura scene violente cu sange improscat, capete aruncate, sabii rupte, si scene de sex. Doar e leit „300”…

Bineinteles, istoria e foarte romantata, cu tot felul de intrigi si personaje nu tocmai cinstite, ba chiar fitiliste, asa ca vrei (cel putin eu vreau) mereu sa vezi si episodul urmator. Ma dau in vand dupa personajele fitiliste!

Lucy Lawless are un rol de aristocrata romana, Lucretia, care alaturi de sotul ei (tipul pampalau din „Mumia”, foarte al dracu aici) e stapana intrigilor pentru putere. Imi place de ea, imi place cum arata, imi place coafura, machiajul. E misto rau!

Biiiiiig fan!

Imi place cum e redata epoca, imi plac decorurile, costumele, machiajul, parul. Aristocratele purtau pe atunci cu multa mandrie peruci blonde sau roscate, aranjate in coafuri pretentioase.

Imi plac scenele de lupta, imi plac gladiatorii. Ehei, gladiatorii… Sunt multi si vanjosi.

Recomand fetelor!

Lasă un răspuns

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Ian   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

