Nude makeup – mie imi place mult Stila

Despre Stila am mai vorbit eu, ce-i drept despre tus. Acum a venit timpul sa atac un subiect extra dezbatut vara aceasta: nude style. Nuanta „nude” se regaseste atat in vestimentatie, cat si in machiaj, lucru care pe mine nu ma face decat sa topai de bucurie. Doamne! Se poarta natural look, foarte foarte feminin. Imi place la nebunie!

Nu sunt adepta machiajelor grele. OK, accept un smokey eyes in club, la un cocktail (asta-i citata din reviste haha, pentru ca sincera sa fiu pana acum n-am fost invitata  la niciun cocktail, ma intreb daca o sa fiu vreodata 🙂 ), la o petrecere, seara. Dar totusi un machiaj elaborat se potriveste si unui stil mai elaborat, unor anumite tipuri de toale, si unei anumite personalitati. Eu sunt o fata simpla si vesela, asa ca… Stilul nude imi vine manusa.

Plus ca rochitele in aceasta culoare minunata sunt dulci si suave… ca o garofita.

Cum se obtine un look nude? Foarte simplu. Tot ce ai nevoie este:

  • eyeliner care sa se potriveasca cu nuanta genelor, sau cu ce a mascarei; o nuanta cat mai naturala (exclus mascara in culori tari, gen albastru marin);
  • un fond de ten cat mai apropiat de nuanta tenului si cat mai transparent; eventual unul cu particule de stralucire – vezi Diorskin Nude Natural Glow Hydrating Makeup SPF 10 ;
  • un ruj/gloss trandafiriu;
  • un blush trandafiriu;
  • shimmer pentru iluminare;
  • siiiii, un fard de ploape intr-o culoare cat mai apropiata de cea a pielii, cu shimmer.

Ca si pleoape mie imi place foarte mult Stila. Are cateva nuante nude de toata frumusetea.

Azi mi-am luat nuanta „Icon” si sunt foarte entuziasmata. Are exact acel glow care face pielea sa arate extraordinar la lumina. Se poate folosi din acest motiv si ca iluminator. Eu il folosesc si pe pometi. Tot pe aceeasi tema, mi-a placut mult si „Sun” care spre deosebire de „Icon”, care este usor rosy, are luciri aurii. Stila mi se pare foarte versatila, nuantele sunt atat de solare incat sunt perfecte pentru un look natural. Si da, iubesc look-ul natural.

La Sephora mi-au spus ca fac lichidare la standul Stila, vor sa aduca altceva. Altceva adica o noua colectie tot Stila, sau sa nu mai aduca Stila ci o alta marca, nu prea m-a lamurit vanzatoarea, dar cu mana pe inima spun, tare mi-ar parea rau sa nu mai gasesc cateva dintre nuantele mele preferate.

Si in incheiere, niste look-uri nude de mare angajament.

Ia uitati-l pe asta!

Si pe asta!

Lasă un răspuns

Iunie 2010
L M M M V S D
« Apr   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

