Vi s-a stricat parul de la vopsea?

N-am curaj sa ma vopsesc. Da, n-am curaj nici cat o gaina. De cata ori ma duc sa ma tund/aranjez/sa imi fac fata comerciala, hairsylistele/ii imi zic toti, dar toti acelasi lucru, ca sa imi fac breton d-ala in ochi (stilul Eba/caine flocos de talie mica), tunsoare pana deasupra umerilor (taiat drept stil Clopatra, din cate am inteles) siiiiiii, suvite.

Acuma stiti cum e, daca doi iti zic ca esti beat tre’ sa mergi acasa sa te culci. Asa ca daca toti imi zic acelasi lucru, probabil ca asa mi-o sta mie bine, just sayin’.

Da’ acuma vine si intrebarea: daca dupa ce fac toate schimbarile astea drastice nu imi place ce a iesit? Cica suvitele ar arde rau parul. Mi-au spus niste prietene. Asa o fi? Si in plus, daca nu imi place culoarea, pai pana ajung eu iar la parul meu, adica sa creasca de la inceput, trec cativa ani.

Pai nu mai bine astept eu pana imi ies fire albe si dupa aia ma vopsesc? Ca atunci deja o sa fiu nevoita, si daca se arde parul se arde. Il dau si eu cu tratamente si gata, ca pana la urma cu o claie alba nu poti sa stai. Poate numai in cazul in care te cheama Monica Tatoiu si te vopsesti intr-un platinat d-ala alb, de zici ca esti carunta, doar nitel mai stilata, sau ma rog, asa crede ea. Mie se pare naspa.

Eram totusi curioasa sa stiu si parerea voastra: vi s-a stricat parul de la vopsea? Este adevarat ca suvitele ard parul mai rau decat vopseaua obisnuita? Ce marci de vopsea sunt mai bune? Merita sa te vopsesti?

2 comentarii (+add yours?)

  1. Rox
    Feb 03, 2011 @ 14:40:43

    Nu mi-am facut niciodata suvite dar vopseaua nu arde parul chiar atat de rau cum se aude. O problema este pentru persoanele care deja se vopsesc de ani buni atunci parul devine foarte uscat. dar la majoritatea vopselelor se da si un pliculet de balsam pe care sa-l folosesti dupa si ai sa vezi ca parul tau pare foarte usor si fin. Vopsitul nu e asa o tragedie. Daca iti este chiar atat de frica incearca cu Henna.

    Răspunde

  2. Alissa
    Feb 19, 2011 @ 03:41:47

    Buna,nu as baga henna in par in locul tau deoarece nu o mai scoti din par decat cu foarfeca.Ai putea incerca un nuantator dar si la alea ia grija ca unele se iau greu din par cum ar fi cele de la L’Oreal.Suvitele prin decolorare ard parul iar daca il mai ai si inchis natural o sa iasa cu tenta de roshcat sau pui mai pe romaneste.Si daca totusi te hotarasti la suvite cauta o coafeza buna sa nuiesi din mana ei pui si cu parul ars.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Iunie 2010
L M M M V S D
« Apr   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

