Haine de la Manoush si Olivia Ruiz

Am descoperit Manoush relativ de curand. A fost pentru mine o revelatie: cineva face haine exact cum mi le-as inchipui eu! Exact ca atunci cand am ajuns in parcul Guell din Barcelona si am vazut ca Gaudi a gandit totul cu mintea unui copil; casutele din parc par facute din vata de zahar, sunt colorate si adorabile. Parca sunt dintr-o poveste. La asta am visat eu in copilarie, la asta visez si acum – sa am o casuta din povesti!

Eee, dar il las pe Gaudi pentru un alt post, acum o sa vorbesc despre Manoush.

Este o firma frantuzeasca de haine, cu o imagine foarte colorata. Colorat e putin spus, uitati-va pe site-ul lor – parca ar fi o bombonica. Are rochii foarte feminine, cu o croiala surprinzatoare, cu tot felul de forme si materiale. Imi plac mult materialele, par atat de vaporoase si diafane.

Imi plac foarte mult rochiile Manoush. Parca ar fi facute dupa gustul meu. Imi place ca majoritatea sunt pentru timpul liber, adica au  personalitate si sunt originale si multicolore, dar se gasesc cu indulgenta 🙂 si haine pe care sa le porti la birou. Mai uschite ce-i drept, dar se gasesc. Si da, cu hainele astea chiar m-as imbraca la birou, pentru ca sincer, ceea ce se presupune ca ar trebui sa purtam la serviciu ne imbatraneste cu 5 ani pe putin. Dar na…

Ah, un singur defect au rochitele astea: PRETUL!!! Cu greu gasesti ceva sub 150 EUR, si asta daca ai noroc, pentru ca se pare ca hainutele Manoush sunt foarte apreciate. Deci, dupa cum ati si ghicit deja, nu am nici o rochita Manoush. Dar tare mi-as dori si eu una. Ce m-as mai mandri cu ea, as fi ca un paun! Pentru norocoase la punga groase, Manoush se gaseste in Romania la Mall Baneasa. Deci tzop pe ele!


ULTIMA E ROCHITA MEA PREFERATA! ROCHIA „VISUL MEU”!

Ce nu stiati este faptul ca Rona Hartner este una dintre cele trei cantarete/actrite imagine Manoush. A fost aleasa incepand cu 2010, pentru ca intruchipeaza spiritul gipsy nelipsit din colectiile firmei. Acu pe bune, chiar intrati pe site, o sa vedeti voi surpriza acolo! Rona este cunoscuta la Paris – ea este si actrita si cantareata. I-a cucerit pe francezi prin influentele tiganesti, prin energie si caldura. Mie imi place mult de ea. Alaturi de romanca le veti vedea ca imagine Manoush pe Micha Barton (actrita pentru cine nu o cunoaste) si pe Olivia Ruiz (cantareata franceza de origina spaniola).

Muzica Oliviei Ruiz se aude pe fundal cand navigati pe site, asa ca „Elle panique” o sa va incante cu siguranta. Ca si Rona, Olivia intruchipeaza ideea de fata cu haine de la Manoush, ea asa se imbraca, asa se comporta. E stilul ei. Bine, asta nu spune multe, ca si mie mi-ar placea sa fiu fata Manoush, si cator si mai cator altor fete. Rochiile sunt divine.

Si ca sa inchei cu stil, uite colea Olivia Ruiz  – „Elle panique”. Nu e misto rau de tot?

7 comentarii (+add yours?)

  1. flori
    Ian 24, 2011 @ 14:55:20

    uau, cat sunt de dragute 🙂 ma uitam si pe site acum si intr-adevar doar pretul ma opreste :)) din ce ai postat tu aici mie imi place mult, dar muuuult penultima! nu-mi ramane decat sa visez la ea. poate intr-o zi …

    Răspunde

  2. flori
    Ian 25, 2011 @ 17:04:01

    Ahahahahahahhahahahahahahahaha

    Răspunde

  3. Gabriela
    Sep 19, 2011 @ 23:06:08

    Deci, mai bine de atat nici eu nu puteam descrie ce inseamna MANOUSH, si chiar cred ca i-am tampit pe toti din jurul meu cu obsesia pentru MANOUSH…Dar eu am facut pe naiba-n 4 si mi-am facut rost de un maieut dragut :X

    Răspunde

  4. ana
    Sep 07, 2012 @ 15:27:21

    Sunt superbe hainele de la ei! am reusit sa-mi iau doar o singura rochie pentru balul de absolvire al facultatii dar a meritat!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Iunie 2010
L M M M V S D
« Apr   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

