Elizabeth Arden si Eight Hour Cream

Pentru mine nu exista cale de intoarcere de la „Eight hour cream” de la Elizabeth Arden.

Am descoperit-o prin 2004 si i-am ramas fidela. Deja cred ca foarte multa lume o cunoaste, si sper ca multa o si foloseste. De fapt, motivul pentru care nu am mai scris pana acum despre ea este simplu: mi se parea redundant. Adica e evident ca „Eight Hour Cream” este cea mai bun balsam de buze, de exemplu. As numi-o varianta mai celebra si mai costisitoare a „Forever Aloe Lips”, si sunt cam singurele produse de pe piata pe care le-as recomanda pentru buze crapate rau, da’ rau de tot. Cu asta ma dau iarna pentru ca gerul e inamicul meu numarul 1, cu „Eight Hour Cream” ma dau pe pometi pentru acel shine discret, mai bun decat orice highlighter. Ma rog, pentru cand e cald, sau pentru cand am parul desprins si nu vreau sa se lipeasca suvite de fata, folosesc „Touche Eclat” de la YSL (prietenele stiu de ce hehe). Bine, cu Touche Eclat e o alta poveste frumoasa cu zane, despre care o sa vorbesc alta data. Acum e timpul ca „Eight hour” sa straluceasca.

Dupa o introducere lunga, sa trec la esenta. La ce e buna „Eight Hour” si de ce o consider una dintre cele mai bune creme?

Pai:

1. I se mai spune „crema miraculoasa”. A fost produsa de Elizabeth Arden in 1930!!! Si se foloseste de atunci, bine, cu unele imbunatatiri.

2. De ce este o crema miraculoasa? Pentru ca este multifunctionala!

3. De ce este multifunctionala?

4. Pentru ca se poate folosi ca balsam de buze (cu efect imediat);

5. Calmeaza iritatiile pielii, calmeaza arsurile;

6. Se poate folosi ca si crema de maini si pentru unghii;

7. Unele tipe spun ca se poate folosi si ca tratament pentru varfuri despicate (asta nu stiu sigur, pentru ca nu am folosit-o niciodata in acest scop);

8. Se poate folosi pentru a hidrata pielea foarte uscata, ca cea de pe genunchi si coate, ba chiar si de pe calcaie (credeti-ma, chiar e foarte hidratanta);

9. E buna ca si „cold cream” iarna, cand simti ca daca mai bate o data crivatul iti plesneste pur si simplu fata;

10. Se foloseste ca si iluminator (arata fantastic folosita in cantitati discrete pe pometi – incercati-o!);

11. Calmeaza locul intepat de tantari sau alte ganganii;

12. Se poate folosi in cantitate mica pentru a fixa sprancenele in pozitia dorita, mai ales pentru sprancene stufoase (by the way, le admir din tot sufletul pe cele cu sprancene generoase, care iti incadreaza absolut adorabil ochii si din care pare ca tot ai avea ce pensa…eu avandu-le subtiri si blonde);

Cel mai mult si cel mai mult imi place efectul instant pe care crema il are asupra buzelor crapate, le regenereaza si le creeaza volum una doua, si ca efect de iluminare pe pometi.

Nu stiu daca am mai spus-o, cred ca da totusi, dar anyway, iluminarea chipului este tehnica mea preferata de machiaj. Iubesc machiajul natural, chiar si nude, si da, dupa ce folosesc un blush trandafiriu intotdeauna in locul unde obrajii se imbujoreaza in mod natural, sa spunem iarna, sau cand bei un vinulet rosu ghiurghiuliu, adica in mijlocul obrajilor, intotdeauna imi  place sa folosesc putin iluminator.

Dar despre tehnicile de iluminare o sa vorbesc n alt post, chiar in urmatorul cred. 🙂

Acum focus pe „Eight Hour Cream”. Multumesc Elizabeth Arden!

Iar ca pret: un set ca cel din poza costa in jur de 30 si ceva de dolari pe net, nu sunt sigura in magazine cam cat e. Dar evident, luat din aeroport, iese mult mai ieftin.

Si imi place ca se comercializeaza in tot felul de recipiente micute si dragute, ca astea de mai jos. Sau in varianta clasica, de mai sus.

6 comentarii (+add yours?)

  1. Little
    Sep 25, 2011 @ 20:08:33

    Dear,scuze ca te intreb,de unde ai achizitionat acest produs?Din aeroport?am citit mai multe pareri despre aceasta crema si planuiesc sa o cumpar si eu:D

    Răspunde

  2. Lory
    Noi 25, 2011 @ 10:35:08

    Buna, am si eu o intrebare referitor la crema asta miraculoasa (cel putin asa reiese din tot ce am citit pe net).
    Se potriveste si tenului gras (cu imperfectiuni)? Am observat ca se doreste a fi pentru toate tipurile de ten, dar e si practic asa?
    Mersi mult!

    Răspunde

    • durasel
      Noi 25, 2011 @ 10:50:31

      Buna Lory,
      Eu nu as folosi crema asta pentru ten gras, din punctul meu de vedere este o crema reparatoare. Adica foarte utila pentru piele foarte uscata (eu o folosesc iarna pentru buze crapate). Adica nu pentru dat pe tot tenul. Eu am ten mixt si nu as folosi-o niciodata ca si crema de fata. Poata daca as locui undeva prin Finlanda si mi-ar crapa pielea in halul ala incat mi-ar trebui, dar nu pentru aici. Sau pentru persoane in varsta, pentru ca ele au pielea foarte uscata.
      Mai folosesc 8 Hour ca si shimmer pentru pometi. Arata foarte frumos in lumina, lucios lucios!

      Răspunde

      • Lory
        Noi 25, 2011 @ 10:58:17

        Mersi mult de raspuns. Doar o ultima intrebare (scuze daca sunt pe langa subiect;))…tu vorbesti mai sus de crema „Intensive Daily Moist SPF15 (49 gr)” sau de „Skin Protectant (15gr)”?
        De crema/esenta revitalizanta cu ceai verde tot de la Elizabeth Arden stii ceva?
        Mersi!!!

      • durasel
        Noi 26, 2011 @ 14:54:27

        Hei Lory, eu am Skin Protectant !

        Nu stiu nimic de crema cu ceai verde, adica nu am testat-o inca asa ca nu pot sa imi dau cu parerea.

        ________________________________

Lasă un răspuns

Iulie 2010
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

