Premiuuuuuuuuuuu!

Breee, am luat premiu!!! Multam Camelcutzo! Durasel e in extaz!

Bine, Camelcutza mi-a mai dat o data un premiu – Sunshine Award, dar spre rusinea mea n-am apucat sa postez nimic despre asta (era in mijlocul sezonului de audit si nu-mi mai scoteam capul de acolo).  Acum e alta viata, pot si eu sa ma manifest, n’est-ce pas?

Cu mana pe inima spun ca nu petrec foarte mult timp in fata calculatorului, dar imi place sa imi mai  vars impresiile pe blog, asa ca scriu cam despre ce ma taie capul. Blogul meu nu prea are nici o tema, dar da, este evident ca sunt pasionata de machiaj. Am lucrat ca makeup artist vreo trei ani, cand inima batea zglobiu in piept si eram inca in facultate (those were the times, yeah! – niciodata nu m-am distrat atat de bine ca atunci cand faceam filmari pana cadeam lati cu totii; filmarile dureaza in marea majoritate a timpului minim 12 ore, asta ne mai punand la socoteala drumul pana si din locatie, asa ca da, ai timp berechet sa te imprietenesti si sa iti faci gasca, iar pentru o tipa de 20 de ani, e Raiul pe pamant). Am ramas acum cu acest minunat hobby.

Ce bloguri citesc uzual? Cu riscul de a ma repeta, o mai spun o data: Camelcutza are un loc pus deoparte hehe, pentru ca e foarte pasionata de produse cosmetice, si pentru ca este o apriga si patimasa admiratoare Urban Decay. Cred ca am mai scris Urban Decay de vreo enspe mii de ori pe blog, si na, mai scriu o data: Urban Decay. Haha, stiu de produsul asta de ceva vreme deja, si ma amuz de fiecare data cand merg la Sephora la noi cu speranta in suflet, cu o lacrima in coltul ochiului si intreb daca nu au adus din intamplare acest minunat produs. „N-avem”, zice vanzatoarea, si continua: „Aducem doar de Sarbatori, ca Urban Decay creeaza aceste palete special pentru Sephora pentru Craciun”. Say what? Bre, Urban Decay n-a facut nimic pentru Sephora de cand l-a facut mama lui, doar comercializeaza prin lantul lor de magazine. Si ai naibii, colac peste pupaza, intre mirobolanta perioada ianuarie-noiembrie, in care nu mai gasesti picior de produs in Romania (poate doar niste kohl-uri ratacite), ce fac cei de la Urban Decay? Scot pe piata palete peste palete, farduri peste farduri, primer potion peste primer potion. Si cica mai suntem in UE…Hahahahahahahaha!

O mai citesc pe Costina, cu al sau blogulet Din Gand in Gand. Costina este o fata sensibila, imi place ca cineva mai are inclinatia catre suflet si gandire. Costinuto, tu ziceai de „Mananca, roaga-te, iubeste”, ca ti-a placut mult cartea, si ai avut fler, ca uite, deja s-a facut si un film cu Julia Roberts si Javier Bardem. De abia astept sa il vad! Te chiero, bre!

Pe cine mai citesc? A da, imi place mult blogul lui Vitalie Cojocari, un moldovean care are mult umor in post-urile lui. Cand vreau sa ma destind, mai citesc ce a scris. Haha, e mortal de subtil cateodata!

Teoretic ar trebui sa mentionez 15 bloguri pe care le urmaresc frecvent, dar sincer va spun, nu am prea mult timp de blog-uiala, desi as vrea, asa ca ori intru la fix pe blogurile de mai sus, fie intru la intamplare pe tot felul de site-uri in functie de ce-mi trece prin cap la momentul respectiv. De exemplu acum am chef sa aflu cum se face o supa Gazpacho, ca tare mi-a mai placut s-o infulec prin Barcelona, asa ca probabil voi intra pe un site unde sa scrie cum se prepara Gazpacho. Hmmm, da, e atat de simplu.

Multumesc inca o data pentru premiu si ii urez Camelcutzei „La multe truse Urban Decay”!

1 comentariu (+add yours?)

  1. costina
    Aug 22, 2010 @ 04:36:59

    Ha, cat de tare! Tocmai ce am aterizat din vacanta, si premiul de la tine e cea mai frumoasa surpriza! Saru’mana!

    Răspunde

Lasă un răspuns

August 2010
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

