Ce se intampla cand mananci prea mult

Aoleu, nu mai pot sa respir … aproape. Am mancat la „Chopstix” – fast food-ul ala cu mancare chinezeasca din mall care nu face o mancare stralucita, dar hei, e chiar la botu’ calului, si dupa, am venit acasa, si pentru ca era o ocazie speciala si mama mi-a adus niste mancarica facuta de ea, am papat-o si pe aia…

Sunt o vaca, de abia mai scriu la tastatura… Teoretic postul asta ar fi trebuit sa fie despre ceva makeup, sau macar ceva haios, dar na…

Bine acum, de ce am ajuns sa mananc in halul asta? Ca eram hamesita, am fost azi la banca sa rezolv cica ceva – ce ma enerveaza scortosii astia care nu au program de schimb valutar in weekend, sa ma pici cu ceara daca stiu de ce, si dupa niteala invarteala pe acolo, m-am dus cu Sarik la Mobexpert sa ne luam dulap de pantofi, dintr-ala gen bancuta pe care poti sa si stai. Pentru mine a mers struna, adica m-am plimbat si benoclat prin magazin, am stat la aer conditionat, le-am baut alora apa de la Fantana…Pentru Sarik a fost mai nasol, el a trebuit sa care dulapul! Doamne, ce barbat mi-am gasit, a carat dulapul Sarik singur singurel, fara sa carcoteasca sau sa se vaite mai mult decat necesar si aratand foarte masculin in tot procesul asta!

Eu am un fix cu tenisii (remember Seinfeld), nici pantofi si cizme si sandale la un loc n-am fata de cati tenisi. Ii ador, sunt comozi, sunt colorati, si mai ales, v-am mai zis ca urasc balerinii? Haha, intr-un alt post cred, dar da, urasc balerinii: in primul rand pentru ca imi fac bataturi, si in al doilea rand, pentru ca se imput rau de tot. Si nu prea exista nici o solutie. Adica am mers atat de departe incat sa imi fac urmatorul program: spalat balerinii, aerisit balerinii seara (eventual lasati pe balcon), baita insistenta dimineata, dat cu crema de picioare impotriva transpiratiei, dat un fas viguros de spray pentru miros in balerinii, incaltat balerinii plina de speranta in noua zi…Intors seara de la serviciu…esuat lamentabil. Daca cineva imi poate da un sfat impotriva imputirii balerinilor, as fi recunoscatoare pentru eternitate!

Asa ca pana la balerini imi voi burdusi noul dulap cu tenisi. L-am intrebat pe Sarik daca are vreo preferinta in legatura cu asezarea pantofilor in dulap – ai lui sus, sau in dreapta, sau mai stiu eu unde, mi-a zis sa-i pun unde vreau, ca si asa nu pupa el loc in dulap. Eu de colo: „Cum sa nu iti pui si tu pantofii in dulap?!?”. Eram peste poate de mirata. Sarik cica: „Las’ ca pe ai mei ii pun in debara si gata!” Il iubesc pe barbatul asta!

Dupa ne-am dus sa vedem filmul ala nou cu Adam Sandler si m-am cam plictisit la el; asta plus unele glume care erau mai mult decat dezgustatoare…Mai bine mergeam la „Printesa si broscoiul”.

Apoi am intrat intr-o doara la Motivi, cica sa mai arunc un  ochi…Acum nu stiu daca eu sunt aia sarita sau magazinul in sine, pentru ca o rochita carpoasa-carpoasa, fara mari brizbrizuri, ceva de vara asa,  cam cacanie, era aproape 300 lei! Hac, zic eu, si ma tirez discret.

Si dupa, apoteoza zilei, montatul dulapului de pantofi si facut curat prin casa! O data dupa o curatenie temeinica din punctul meu de vedere, foarte lejera cred din punctul de vedere al bunicii, am facut febra musculara la burta!!! Si a doua zi plecam in delegatie, deci clar mobilitatea mea printre dosare si laptopuri era mult redusa.

Acum stau si eu sa imi mai trag sufletul, unu pentru ca nu ma mai pot misca dupa tot ce am mancat, doi pentru ca mor de cald si sunt obosita. Cica maine se fac 27 de grade, si luni 20, mama, soc termic! Haha, in sfarsit o sa pot sa ma mai imbrac si eu office (venind evident in tenisi la serviciu si schimbandu-ma la birou) fara sa ma imput ca balerinii aia, mama lor…

Hmmm…si mi-e pofta de o vafa, dar mai incolo cred.

Lasă un răspuns

August 2010
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

