Cel mai bun liceu din Bucuresti si din Romania

Azi am aflat stirea: Colegiul National „Sfantul Sava” a fost desemnat cel mai bun liceu din Bucuresti si din Romania in 2010.

Topul liceelor a fost facut luand in considerare notele de intrare la liceu, notele de la bacalaureat, rezultatele de la olimpiade.

Sunt foarte bucuroasa pentru ca acum ceva vreme eram si eu o scolarita emerita pe bancile acestui liceu, iar stirea mi-a trezit amintiri frumoase. Bravo, Sava!

Pe locul al doilea pe tara se gaseste Colegiul National „Mircea Cel Batran” din Constanta, urmat de Colegiul National „Vasile Alecsandri” din Galati, iar in clasamentul pe Bucuresti – Colegiul National „Mihai Viteazul” pe doi, si Colegiul National de Informatica „Tudor Vianu” pe trei.

Acum ma duc sa rad de Sarik, el a terminat „Mihai Viteazul”. Mda, old habits die hard.

17 comentarii (+add yours?)

  1. marina
    Sep 03, 2010 @ 10:38:45

    si eu am terminat sava acum 2 ani…ma bucur sa aud ca de atunci a mai urcat in top…this brings back memories :)…imi amintesc si acum emotiile de la defilare :))

    Răspunde

    • durasel
      Sep 03, 2010 @ 12:33:26

      Chiar, defilarea…Noi am fost imbracati in marinari, voi?

      Răspunde

      • marina
        Sep 03, 2010 @ 20:36:00

        noi fetele ne-am costumat dupa moda anilor ’30-’40 cu pene evantaie si bentite cu strasuri, iar baietii erau un fel de gangsteri si ne-a ajutat un coregraf cu niste pasi de dans…a fost tare distractiv
        imi e asa dor de liceu 😛

  2. Lutza
    Sep 03, 2010 @ 12:41:30

    Bravoo Sava! Si Bravo si tie Irinuco! Daa, imi amintesc defilarea ta ca am fost si pe acolo sa te sustin 😀 hihi. Si nu pot sa nu remarc de profesorii de la tine, care mi se pareau mai buni decat cei de la mine. Noroc cu profa pe care mi-ai recomandat-o la romana, ca altfel cred ca luam o nota jalnica. Pupici si tot inainte Sava!

    Răspunde

    • durasel
      Sep 03, 2010 @ 13:46:04

      Ehei, ce vremuri, ce vremuri! A fost tare frumos, cateodata mi-ar placea sa mai facem defilarea, chiar ma gandeam la costumatie si muzica.

      Răspunde

  3. mirc
    Sep 08, 2010 @ 08:32:10

    Eu zic să sărbătoriți, adică e bine că într-un an a ajuns și Sava pe primul loc, dar probabil că s-au dus olimpicii de la Mișu în pauză de masă anul ăsta :).

    Răspunde

    • durasel
      Sep 08, 2010 @ 10:23:34

      Inseamna ca au mancat bine in pauza, au mai prins puteri, de au reusit si ei performanta sa ajunga macar pe 3. hehe!

      Răspunde

      • mirc
        Sep 08, 2010 @ 10:32:17

        Oh well, probabil că nu luau pauze de masă pe vremea noastră… Hi hi… They had a stronger stomach 😀 😀

      • durasel
        Sep 08, 2010 @ 11:41:57

        Haha, ca in bancu’ ala: si la ce le-a folosit?

      • mirc
        Sep 08, 2010 @ 19:51:10

        Să nu uit, La mulți ani! (după cum mi se șoptește din public).
        He… he…, acum 7 ani pe vremea asta Mișu câștiga olimpiade.

      • durasel
        Sep 08, 2010 @ 21:29:57

        Multam tie si publicului!!!
        Cat despre aia cu acum 7 ani, sincer nu stiam. Sau mai stia cineva in afara de tine?

      • mirc
        Sep 09, 2010 @ 10:42:52

        Ce pot să zic, noi, ca şi liceu, am fost mereu mai modeşti şi nu prea ne lăudam cu succesele. Ne-au mulţumit mereu succesele în sine. 🙂

      • durasel
        Sep 09, 2010 @ 15:33:32

        Mirci loveste din nou!

      • mirc
        Sep 09, 2010 @ 17:29:21

        Gata, Mirci nu mai loveşte. Sper că a fost clar pentru toată lumea cum e cu gloria efemeră! Aud murmure acolo în spate!? Tăcere vă rog. Un moment de reculegere [sunet de latrină înfundată, luminile scenei se sting].

      • durasel
        Sep 10, 2010 @ 08:18:39

        Hehe, Mirci, culturalizarea din ultimul timp ti-a priit! Sa vezi ce comments o sa pui dupa ce mergem si la „Act”!

  4. flori girl
    Oct 22, 2010 @ 20:56:59

    Mai copii, dar ce mesaje dragastoase ati schimbat voi pe aici :)) Pacat ca le-am vazut tarziu, ca as fi intervenit si eu…in favoarea cui oare ;))

    Răspunde

Lasă un răspuns

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

