Melodia care imi tot suna in cap

Este „Baila Morena”. De sambata o tot fredonez, de cand am fost la o petrecere foarte foarte misto, unde s-a dansat in aer liber si practic m-am urcat pe Sarik la melodia asta. Uite asta imi place mie la Sarik: e tolerant.

Bai, am un chef de dans de nu mai pot. Eu care o ardeam prin Club A a long time ago si dupa am jurat sa nu mai merg prin cluburi prin Bucuresti din aceleasi motive enervante si sacaitoare (da, am spus acelasi lucru de 2 ori):

1. E mult fum de tigara. Adica mult mult mult mult mult fum de tigara si sincer, nu mai am nici un chef sa il aspir.

2. E foarte aglomerat, om in om, tavanul e jos, imi da o stare de claustrare Club A in ultimul timp, nu mai am nici cheful nici rabdarea sa ma mai frec de oameni pentru a-mi face loc sa ajung la buda. Nu-mi place ca trebuie sa dansez doar pe verticala, ca pe orizontala sunt oameni. Bai, n-ai unde sa mai arunci un ac!!! Ca in bancul ala cu femeia de serviciu „in stanga perete, in dreapta perete, in spate de abia spalasem”. Bine, bancul e bun, doar clubul e naspa.

Totusi, culmea este ca in A mi-am cunoscut iubitul acum hat hat, si mi se pare caraghios sa asociez dragostea cu locul ala infect, dar na, asta e estetica uratului pentru mine. Deci Club A inca are un loc aparte in inima mea…inca…

OK, stiu, mai sunt si alte cluburi, dar restul de pe Lipscani sunt si ele pline, in Regie nu-mi place, nu m-am mai dus din studentie si chiar si atunci era nasol, cluburile de fite nu sunt de mine, ca imi place sa merg in tenisi si sa beau vodca la preturi in limita rezonabilitatii (care prin Bucuresti este de 9-10 lei/paharel de 50!, deci mare a dracu’ chiar si limita rezonabilitatii).

A, chiar, apropo de preturi, nu ma mai duc niciodata la pizzeria aia de langa „Arcade” de pe Lipscani, nu aia de vis-a-vis (ca la aia nici nu stiu cum e, ca n-am fost niciodata), vorbesc de aia lipita de „Arcade”. Frate, aia merg la rupere, apa la fitosii aia e 8 lei. Da, stiu, proasta e aia care da, nu aia care vinde, imi asum vina, dar imi luasem deja paste (care n-au fost deloc spectaculoase) si pe parcurs mi s-a facut si sete, asa ca ce sa fac…Si cand imi aduce sticla, era Evian si la 0,33. Mda, mai bine luam bere. Practic astia de la terase te obliga sa consum alcool, ca la ce pret dau apa plata, mama lor…

Oricum am cam rarit-o si cu Lipscani-ul. Ma mai duc la shaormeria aia noua de la Splai, cum intri pe strada Franceza. Aia da shaorma, ok, e mai scumpa, adica aia mica e 9 lei, dar merita, ii pun tot felul de chestii pentru gust, inclusiv felii de rosii si de castraveti, si e delicioasa. Miam miam, cred ca dau o raita duminica pe acolo.

Si acum melodia care face si titlul postului, ca am divagat destul pana acum. Si ca o fata cuminte, merg la culcare DUPA o demachiere temeinica si hidratare. Oh yeah!

Lasă un răspuns

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

