Am gasit fortune cookies/prajiturele cu ravas!

Vine ziua mea!!!

Cautam cam de pe saptamana trecuta fortune cookies sau prajiturele cu ravas pe romaneste, ca vreau sa le duc colegilor ceva de glorioasa aniversare. Si m-am gandit ca e o idee misto, pana acum nici eu n-am mai mancat/citit o astfel de prajiturica.

Dupa cautari asidue si mai ales dupa ajutorul substantial de la Flori Girl si Bestie (multam fain!!!), am gasiiiiiiiiiiiiiit! Da da da, am gasit fortune cookies in Bucuresti.

In principiu am dibuit doua surse:

1.   „Demmers Teehaus” – un magazin care vinde ceaiuri si alte produse chinezesti printre care si prajiturele cu ravas. Adresa magazinului: strada Academiei nr. 9. Pentru mai multe detalii si eventual harta (in caz ca nu stiti unde e strada Academiei), ia poftiti colea. A da, o prajiturica face 3 lei, dap, cam scump, dar na, la ocazii speciale…gen ziua mea…

2.   Pe site-ul prajituracuravas.ro . Aici o prajiturica e mai ieftina, doar ca problema e ca nu se pot cumpara decat cutii de 270 bucati, la pretul de 300 ron + tva, adica 372 ron. Acuma na, daca ai pe cine hrani, e o treaba cu toate prajiturile astea.

Avand in vedere ca mie nu-mi trebuiau mai mult de 30 de fortune cookies, am ales varianta 1. evident.

Oricum, sunt foarte vesela ca se gasesc fortune cookies si in Romania! Gata dom’le, suntem si noi in ton cu lumea civilizata! 🙂

5 comentarii (+add yours?)

  1. catalin
    Sep 12, 2012 @ 12:18:29

    Ai idee unde se pot personaliza prajiturelele ? Eu cat de nebun si nu gasesc.

    Răspunde

  2. Georgiana
    Dec 16, 2012 @ 17:28:06

    Eu le prepar acasa. Sunt foarte usor de facut si poti pune in interior citatele pe care le doresti. 🙂

    Răspunde

  3. Raluca
    Noi 05, 2013 @ 14:03:04

    Si la Wu Xing au prajituri cu ravas (fac si livrari acasa), 5 lei doua prajiturele.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

