Ce ziceti de Kat von D makeup?

O stiti pe Kat von D. Era preferata mea din „Miami Ink” – stiti, era pe Discovery, cu tipii aia cool care faceau tatuaje si mai cool. Si fiecare episod avea cam 3 tatuaje cred (sau 4) pe episod, dar asta nu e tot, ca aratau chestii haioase cu echipa de tatoo artists, sau chestii mai triste uneori, cu povestile celor care au venit sa isi faca tatuaje. Ideea cam asta era in spatele serialului, ca fiecare tatuaj are o poveste.

Dupa Kat von D si-a facut propria emisiune –  „L.A. Ink”.

Imi place mult tipa, desi eu n-as avea curaj nici cat o gaina sa-mi fac vreun tatuaj. Nu atata ca doare, dar mi-e frica sa nu ma plictisesc dupa de el, si dupa aia ce fac? Il scot cu laser? As putea, dar why bother?

In orice caz Kat e fascinanta cu toate tatuajele alea ale ei, inclusiv stelutele de pe fata, care arata misto rau de tot. Dar stiti cum e, lasa sa arate misto pe ea, nu si pe mine…

Kat von D a ajuns atat de celebra, incat Sephora i-a creat o linie de produse de makeup proprie.

Habar n-am despre calitatea produselor, si mai ales de pigmentarea fardurilor de pleoape. Ca astea ma intereseaza cel mai mult. Trebuie sa fie cat mai usor de estompat pentru umbre si smokey eyes (paletele astea sunt geniale pentru smokey eyes, la ce culori au) si sa fie pigmentate. Bine, aici vorbesc deja de un pleonasm, pentru ca fardurile pigmentate in general sunt si usor de blend-uit. In general… Sau habar n-am cat de mult rezista culoarea pe pleoape, daca se strange in pliu, daca migreaza. Asta nu stiu, ca n-am apucat niciodata un produs din gama Kat von D.

Dar totusi, avand in vedere ca e produs Sephora, nu pot spune ca am mare incredere, pentru ca fardurile Sephora ma dezamagesc. Chiar ca n-au deloc pigment. Prima si ultima data cand le-am folosit a fost cand am machiat-o pe pretena mea Steli, si nu iesea nimic din ce imi propusesem. Eu am vrut un smokey cu pliu accentuat si umbra care sa ii alungeasca ochii, iar paleta aia nasoala facea totul exact pe dos. Vorba vine pe dos, dar culorile alea n-aveau pic de culoare, daca are sens ce spun. Era o paleta de movuri, dar cel mai intens nu se distingea cu mult de cel mediu, nu era pic de pigment, nu ramanea pe pleoape cum are trebui, pe scurt machiajul nu rezista deloc si nici nu prea puteai sa faci ce iti dorisesi la inceput.

Steli a aratat bine in final, nu spun nu, dar eu n-am fost multumita, stiam cum vroiam sa arate machiajul, si era o copie palida a ceea ce imi propusesem. Chiar ca palida, n-avea culoare dom’ne!

Asa ca eu nu sunt deloc fana, ce fana, fana e mult spus, nu sunt nici macar ingaduitoare cu fardurile Sephora.

Dar paletele astea de la Kat von D mi-au atras atentia, ca deh, arata foarte misto. Si undeva, in sufletelul meu inca e speranta ca macar gama asta noua sa nu fie ca vechea Sephora. Sau poate ca e ceva special, ca au facut destul tam-tam cu paletele astea in America. Poate, cine stie?

A avut cineva ceva de la Kat von D? Ca sunt curioasa rau, tare as vrea sa pot testa cateva farduri.

Si acum poze, ca sa va clatiti ochii si sa va faceti o parere. Oare cand or aduce makeup de la Kat von D si in Romania?

Si un link!

Flashy, nu?

Aaa, si v-am zis sa imi plac rujurile in culori aprinse? Nu? Bine, imi plac rujurile in culori aprinse! Mai ales pentru toamna asta.

9 comentarii (+add yours?)

  1. Ade
    Iun 14, 2011 @ 21:40:00

    Deci…
    Am aflat ca fondul de ten din gama lui Kat e suuuper cu s mare cat o zi de post ! Cica e misto,si ca iti trebuie 3 zile ca si ti se dea singur jos. Deci ce zici ? :> Il incerci?
    I mi pare rau,dar despre fardul de pleoape nu stiu nimic. Stiu doar ca gama ei e super. Astfel,si fardul d. p. ar trb sa fie misto.
    Te pup!
    Apropo,si mie-mi place L.A;;).:*
    Ade 😉

    Răspunde

    • durasel
      Iun 15, 2011 @ 08:24:12

      As vrea sa incerc niste produse, dar prin Romanica nu le-am vazut…Dar o sa plec prin Germania si caut pe acolo, poate poate! Oricum, nu prea mi-am mai luat farduri de mult si I’ve got the munchies!
      Multam mult de informatii! 🙂

      Răspunde

  2. Alii
    Noi 01, 2011 @ 19:01:37

    Hmm..Chiar as vrea sa le incerc..Am auzit ca sunt super.La fel ca si Kat ..O ador:x
    Poate o sa cer de Craciun ceva:> Crezi ca in New York se gasesc?Caci in Romania nu am vazut:(..
    Pwpici:*
    A,da..Si eu ma uit mereu la emisiunea asta:x

    Răspunde

    • durasel
      Noi 02, 2011 @ 08:26:14

      Hei, Alii, sigur se gasesc in New York! Bine ca te duci acolo, sau ai pe cineva acolo. Cred ca e tare frumos! Vreau sa merg in luna (saptamana) de miere in New York 😉 Sa vad ce iese.
      Si emisiunea e misto rau, imi pare bine ca s-a despartit Kat de tipii aia, ca e mult mai tare decat ei.

      Răspunde

  3. maliceblack
    Mar 18, 2012 @ 17:58:25

    ce tare , sunt un fan Kat von D , vreau si eu machiaj de asta 😀 … ma rog , conteaza si calitatea dar faptul ca au numele ei scris e minunat @_@ \m/ \m/

    Răspunde

  4. JeffEmoBoy
    Sep 14, 2012 @ 16:28:53

    c tare e Kat.nashpa ca Ami a dat-o afara de la Miami Ink.dar daca nu ar fi dat-o nu ar fi aj sheful de la L.A. Ink.

    Răspunde

  5. AJGH
    Sep 21, 2014 @ 10:27:57

    Eu am fondul de ten care e genial . am tenul gras si niciun fond de ten nu imi rezista asa de bine ca acesta , daca ma dau cu pudra , tenul incepe sa imi luceasca cam dupa 6-7 ore , acoperirea este foarte mare , dupa 12 ore inca il aveam pe fata si arata aproape ca la inceput.

    Răspunde

  6. Lilla
    Feb 05, 2015 @ 00:32:17

    de unde se poate cumpAra produse de la ea????

    Răspunde

Lasă un răspuns

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

