Asa vreau sa fim si noi la batranete

Am gasit poza asta pe acest site si tare mi-a placut. Este extraordinara, vedeti expresia batranelului, ce frumos ii rade babutei lui, si vedeti ce fericita este ea? Si imi mai place cum se citeste dragostea in ochii lui. E tare dulce. Este clar ca se iubesc mult si ca petrec cu drag impreuna.

Sunt minunati batraneii deschisi, veseli, dragastosi, care isi arata afectiune, care nu sunt satui de viata si de viata impreuna. Imi plac cei care imbatranesc frumos, care se bucura de fiecare clipa! Iar cei doi sunt adorabili.

Asa sper sa ajung si eu cu Sarik.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Morom3t3
    Sep 29, 2010 @ 14:03:58

    Sigur e sotul? 😀

    S-au mai auzit povesti, inclusiv la mine in sat. :mrgreen:

    Răspunde

  2. durasel
    Sep 29, 2010 @ 14:09:42

    Habar n-am, dar imi place de ei. 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Septembrie 2010
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 46 de urmăritori

