Am primit ce imi doream de mult: un Amazon Kindle

Cat de mult iubesc eu fardurile si cosmeticele in general, pe atat imi place sa citesc! Asa ca am umplut mica bibioteca plus un raft dintr-un dulap cu carti. Stiu, nu e mult, dar avand in vedere spatiul apartamentului meu, chiar n-am chef sa pun biblioteci peste tot.

Asa ca m-am gandit ca neaparat imi trebuie un ebook reader. Cred ca toata lumea stie cam ce face un astfel de aparat – poti citi carti in format digital pe un ecran care incearca sa imite hartia, adica nu are luminozitate, cu alte cuvinte, nu iti face varza ochii. Stiti cum e cand citesti pe ecranul calculatorului…

E-book reader-ele din ultimul timp au devenit foarte avansate, au ecranul mai alb decat cele de la inceput si cu toate astea nu deranjeaza ochii in nici un fel, au mai multe posibilitati de setare a dimensiunii literelor, poti vedea scrisul/imaginile atat pe verticala cat si pe orizontala si bineinteles, au devenit mai usoare decat primele aparate. Dar ha, asta-i progresul tehnicii.

Sunt foarte incantata de Kindle-ul meu pe care mi l-a luat Sarik de ziua mea, la naiba, nici nu credeam ca o sa ajung sa fiu chiar atat de innebunita dupa el, dar chiar asa e! Mor dupa Kindle!

Pe langa faptul ca poti stoca muuuuulte carti in memoria lui, mai poti stoca si alte mii pe calculator/stick whatever. Practic ajungi sa ai o biblioteca intreaga doar pe calculator, si o poti citi pe un suport asemanator unei carti.

Asta-i avantajul nr.1.

Avantajul nr.2 e ca poti avea acces la carti care nu s-au publicat inca in Romania, si poate habar n-am, nici nu se vor publica in urmatorii 5 ani sa spunem. Sunt destui autori misto dar necunoscuti la noi. Na, da-i publicului ce vrea, dar cum sa vrea mai mult daca nu ii si arati?

Pe un e-book reader poti pune carti de pe net. Mai ales pe Kindle, pe Amazon gasesti tot ce iti poti dori vreodata, si le primesti deja in format special pentru Kindle. Sau e-book reader in general. Tot zic Kindle ca io am Kindle, daca aveam Nook ziceam Nook.

Stiu, poti comanda carti clasice (pe hartie) de pe Amazon, si le primesti prin curier, dar  in format digital merge instantaneu.

Noul Kindle costa 139$ pe Amazon, plus taxe de transport, plus TVA. Atentie la TVA, ca deh, e 24%…M-am prins de abia cand  sunat dhl-ul sa ne zica de TVA. Gen: „Stiti, aveti de platit TVA-ul.” „Ceeeeeeeeeee?!?”…da, asa a fost.

M-a intrebat un tip in metrou care m-a vazut ca citesc daca se merita un Kindle. Daaa, se merita, se merita mai ales ca poti avea acces la carti nepublicate inca la noi! Si ca poti sa pui vaze cu flori si porcusori dragalasi pe raft, nu sa il ingreunezi cu carti si totusi sa citesti in draci!

* Wise Owl

 

10 comentarii (+add yours?)

  1. marya
    Dec 04, 2010 @ 15:31:32

    mi-as dori si eu unul!! dar daca zici ca poti citi carti care nu s-au publicat inca in romania nu sunt cumva in engleza ?

    Răspunde

    • durasel
      Dec 04, 2010 @ 19:21:41

      Ba da, majoritatea sunt in engleza, sau in alte limbi. Nu in romana. Dar merita, mai ales ca poti descarca si benzi desenate, pe care eu le ador. 🙂

      Răspunde

  2. bucuresci
    Dec 12, 2010 @ 23:37:05

    ce fel de fisiere poti citi ? pdf, word? are si acces la net?

    Răspunde

  3. camelia
    Mar 23, 2011 @ 12:35:21

    contine carti in limba romana sau trebuie descarcate si cumparate ulterior? am sanse sa descarc orice autor /titlu din romania

    Răspunde

    • durasel
      Mar 23, 2011 @ 14:59:21

      Hmmm…carti in limba romana nu prea sunt, ca na, trebuie sa existe si cititori si in general amazon face cartile in format ebook. Iar ele sunt marea majoritate in engleza, si poate in alte cateva limbi de circulatie internationala.
      Da un search pe net sa vezi daca gasesti ebooks in romana inainte de a cumpara un ebook reader, asta in cazul in care nu vrei sa citesti in engleza.
      Sper ca am fost de ajutor! papa

      Răspunde

    • bucuresci
      Mar 23, 2011 @ 19:01:56

      poti cauta si la editura Nemira, de exemplu … http://www.nemira.ro/ebooks/
      Succes!

      Răspunde

  4. durasel
    Mar 23, 2011 @ 23:02:44

    Chiar! Multam!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

