Lume, lume, incepe Animest 2010!

Maine, pe 8 octombrie incepe festivalul de animatie „Animest” care haha, in ciuda numelui, nu are numai anime-uri (desene dintr-alea japoneze). Nuuu, de fapt vine de la „animatie fest”. Stiu, e destul de clar, dar multa lume m-a intrebat daca nu dau numai desene japoneze si mi s-a aprins beculetul intr-un tarziu glorios.

Festivalul e misto rau de tot, cu tot felul de desene care mai de care, nu numai Disney, Pixar sau de Miyazaki (cine stie cunoaste) dar si alte animatii, scurt metraje, pe cat de necunoscute pe atat de patrunzatoare.

Eu am nimerit intr-un an la desenele horror – sau cum se spune acum „creepy” si chiar erau altceva. Habar n-aveam unde merg, am zis hai sa intru si sa vad, si dupa nu prea intelegeam unde sunt caprioarele si iepurasii. Sau ma rog, erau ele, dar sucite si rasucite, si tot felul de idei macabre. Nu ma omor dupa „creepy” desene, dar pana la urma e vorba si despre altceva, si trebuie satisfacut si segmentul asta de public, nu?

Si nu ca nu e chiar draguto-adorabil posterul? M-am intragostit de oita asta, vreau sa imi iau si eu un tricou cu ea.

Festivalul se tine intre 8 si 17 octombrie, in mai multe cinematografe din Bucuresti (Patria, Union, Scala), iar programul exact in gasiti aici, adica pe site-ul oficial al festivalului.

Eu ma duc maine, chiar la deschidere, ca vreau sa prind „Iluzionistul” la Patria. Incepe la 19 si merg in brigada mare, cu pretenarii and stuff. Poate cooptez si cativa colegi, ca vad ca sunt interesati. „Iluzionistul” nu e filmul ala artistic cu Christian Bale si Hugh Jackmann, ci e un desen animat. N-am apucat sa vad decat trailerul, nu stiu foarte multe despre el, decat ca este vorba despre un iluzionist – magician (daaaaaah!) care incepe sa nu mai aiba succes la public si incercarea lui de a se face mai comercial si mai cu priza. Asta zice trailerul. Mai multe n-am citit pentru ca stiti cum e, intri pe imdb, vezi ca are nu stiu ce nota acolo, mai citesti niste comentarii si in functie de asta te duci la un film sau nu. Dar de data asta vreau sa fiu surprinsa.

Si as mai vrea sa merg si la „Despicable me” – „Sunt un mic ticalos” cum e cunoscut el in popor. Si daca mai pot si la alte desene. Cred ca si la cateva scurt metraje, dar nu alea horror, nu stiu, chiar nu sunt acum in dispozitie pentru asta, iar daca nu sunt eu in dispozitie, Sarik n-o sa fie nici in 1000 de ani. Just lovin’ Sarik!

Asa ca „Lume, lume, maine e marea deschidere a Animest 2010 in Bucuresti”! Mergeti si vedeti.

Lasă un răspuns

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

