Sunt fericita: am primit blush-ul „Quickie” de la Urban Decay

Uraaaaa, mama mi-a adus blush-ul Afterglow Blush in nuanta „Quickie” de la Urban Decay! Multumesc, Mami! 🙂

Mi-l doream de ceva vreme.

De ce? Pai din cauza ca in momentul de fata este cea mai buna varianta pentru mine (sculat de dimineata, agitat toata ziua, vrut sa arat proaspata ca un boboc de trandafir mereu, hehe).

Imi place de mor din urmatoarele motive:

1. Este foarte natural si credeti-ma ca tot ce imi place pe lume acum este sa par odihnita si ravisanta desi am cearcanele cat sarmaua si nu dorm pe indelete decat in weekend. Imi place ca este subtil si nu sare in ochi faptul ca sunt data cu blush. Aduce acel je ne sais quoi obrajorilor mei, desi nu ma dau doar pe obraji. Am fata ovala usor prelunga si trebuie evident sa imi conturez si tamplele pe lateral cu blush, si sa aplic acel punct de culoare in barbie. Vorba vine punct, ca e estompat bine, ehei!

2. Se potriveste foarte bine persoanelor cu ten deschis. Daca aveti ten mai inchis folositi cealalta nuanta Afterglow Blush in nuanta „Fetish”.

Fetish

3. Nu degeaba ii spune „Afterglow”. Are shimmer in el, si arata foarte diafan pe obraji. Nu mai ai nevoie de highlighter. Eu il aplic si pe puntea nasului in afara de tample si barbie, pentru look-ul acela „sarutat de soare”.

4. Este foarte transparent. Deci si foarte natural (vezi pct 1)

5. Imi place ambalajul ce sa mai. Uite asta e misto la Urban Decay, ca fac tot felul de casete, casetute si alte recipiente frumoase si colorate. Ca doar sunt pentru femei – in general. 🙂

In concluzie, desi nu folosesc prea multe produse de makeup din motive de timp si chef, adica prefer sa dorm in loc sa ma machiez, zic eu ca le aleg cu grija. Nu am mai rugat-o pe mama sa imi ia altceva de la Urban Decay pentru ca aveam deja „Book of shadows 2” din care oricum rar mai folosesc chestii. Fardul meu preferat de pleoape e oricum de la Stila si e in nuanta nude.

In schimb am devenit fana rujuri, gloss-uri in culori tari. Pur si simplu arati mult mai vesel in anotimpul ploios si friguros, unde peste tot e maro si gri (gri ca suntem in Bucuresti).

Ce nu a reusit sa imi ia mama a fost un ruj din editia limitata de la MAC – colectia „Venomous Villains”, ca se vandusera. Deci daca asta s-a intamplat in Paris, despre noi ce sa mai zic. Ochisem eu un ruj foarte special, si imi mai placea mult si ambalajul. Dar na, daca s-a vandut s-a vandut. Uite aici link catre colectie. Ador MAC! Si ce le mai invidiez pe fericitele care au apucat cate ceva din colectie! Hehe, bestiile…

Asa ca acum datorita mamei si lui Urban Decay sunt mult mai imbujorata si muuuuult mai multumita! Uraaaaaa! Blush-ul meu preferat de la MAC tocmai a fost detronat.

P.S. Oare cand vine „Urban Decay” si in Romania? Si aici nu ma refer la cele 3 palete amarate de Craciun.

 

Lasă un răspuns

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 47 de urmăritori

