Chestii pe care mi le-am propus sa le fac

Mai tineti minte cum incepea Bridget Jones fiecare an? Isi facea o lista „to do” cum ar spune sefa mea, „cu chestii de facut” cum as zice eu.

Pana nu demult imi facusem si eu o lista (mentala hahaha) cu lucruri de facut. Rad cand zic „mentala”, ca imi amintesc de un coleg de-ai mei, de pe vremea cand lucram la Unicredit. Responsabila de training-uirea lui Gianni era Laurita, si tot ii explica si ii explica. La un moment dat ii zice exasperata: „Da’ noteaza-ti si tu ceva, ca iar uiti si ma freci la melodie!”. Iar Gianni, hatru, „Mi-am notat…mental.”

Azi am nitel timp de scris, asa ca zic eu, hai sa imi pun ordine in prioritati, nu?

Deci, chestiile pe care mi le-am propus pana la sfarsitul anului, realizabile de altfel, sunt:

1. Sa nu ma mai enervez pe transportul in comun, chiar daca sunt facuta sardina si sa ii tolerez pe dobitocii de la Metrorex care tot vor mariri de salariu in conditia in care dupa marirea tarifului la metrou, conditiile au devenit subit mai proaste. Acu’ pe bune, s-a dublat abonamentul, iar ei o raresc in asa hal cu metrourile, ca vin mai nou si la 10 minute (la orele de varf gen…). Dar mi-am propus sa nu ma mai enervez, deci sunt zen.

2. Sa nu mai injur cand pierd metroul. Bine, aici e suficient sa aplic punctul 1.

3. Sa ma scol vesela dimineata si sa nu ma mai intind la tv urmarind fie DW, fie emisiunea aia – concurs, cu echipele care se intrec pentru 1 milion de dolari prin toata lumea, trecand tot felul de probe, si care, nici pana in ziua de azi nu stiu cum se numeste…Aaa, ba da, ii zice „Amaizing race”, mi-am amintit.

4. Sa imi aplic macar minimum de machiaj, ca nu mi-am luat toate smacurile alea degeaba. In ultimul timp am ce am cu rujurile.

5. Sa nu mai beau Bloody Mary cand spal vasele sau bucataria; creeaza dependenta; si nu la facut curatenie…

6. Sa incerc sa ma prefac macar ca imi place sa ma imbrac office.

7. Sa nu ma mai enervez pe oamenii care nici in ziua de azi nu sunt in stare sa trimita niste balante in Excel…desi…

8. Sa imi maresc colectia de bentite colorate. Deocamdata o tot port doar pe una – ca e singura care nu ma strange de cap dupa o ora de purtat. Oricum, dupa parerea mea, cele mai bune bentite le gasesti la New Yorker. In afara ca nu te strang de cap, sunt si misto facute. Si foarte vesele, iti insenineaza tot outfit-ul, mai ales daca exista o oarece tentativa catre office…

9. Sa incep sa mananc mai sanatos, desi tot mezelurile imi fac cu ochiul…Si fulgii pot fi buni, si fulgii pot fi buni, si fulgii pot fi buni…mi-am notat mental.

10. Sa incerc sa ma culc inainte de 12 noaptea. Target-ul initial era de 11, dar pe cine pacalesc?

11. Sa termin de vopsit scaunul pe care il restaurez (ce cuvant mare) cu Sarik. Bine, mai mult Sarik a vopsit la el, dar nu se pune.

12. Sa merg mai mult la teatru. Uite, deja am rupt norma in doua cu o piesa in fiecare luna, sunt pe drumul cel bun.

13. Sa nu imi mai iau doar tricouri de la Pimkie si New Yorker. Desi sunt dependenta.

14. Sa nu mai vorbesc cu Cipi de parca ar fi adevarat. Este totusi un animal de plus.

15. Sa nu mai vorbesc singura si sa nu mai cant in prezenta vecinilor la lift.

 

Gata, sunt pusa pe treaba!

2 comentarii (+add yours?)

  1. flori girl
    Oct 31, 2010 @ 21:55:53

    Irinuca, imi place poza din final, ti-o „fur” .. ca doar Minnie sunt eu, tu esti Daisy 🙂
    In alta ordine de idei, ma bucur ca am iesit azi cu bicla, poate mai prindem calduri d-astea de toamna tarzie.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Octombrie 2010
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

