M-am pus pe restaurat scaune vechi; fac masute de cafea

Nu numai criza, dar si simtul artistic ne-a lovit pe mine si Sarik in tentativa noastra incununata de succes 🙂 de a ne infrumuseta casuta. Asa ca ce ne-am gandit noi: si asa avem vreo 3 scaune vechi, dintr-alea de bucatarie, tabureti din lemn. Aratau scorojite rau, le-am dus pe balcon ca sa nu le mai vedem.

Pana intr-o zi cand ne-am prins noi ca e mult mai scump sa iti iei masute de cafea dragute, chiar si de la Ikea sa zicem unde este mai ieftin cica, si lui Sarik i-a venit ideea ca am putea sa grunduim si sa vopsim vechile scaune si sa ne facem masute de cafea (in cazul nostru de ceai) pe gustul nostru, exact asa cum ne dorim. Ca si asa aveam nevoie.

Zis si facut: ne-am luat smirghel, grund si cateva tuburi de vopsea dintr-aia acrilica (nu miroase puternic, puteti vopsi si in casa iarna, nu este la fel de rezistenta ca vopseaua tipica pentru lemn, dar este mult mai placuta de lucrat cu ea). Plus 3 pensule, un mai lata pentru vopsit suprafete mari, una mica si taiata drept, si una mica rotunjita la capat. Cu ele facem tot ce ne place.

Ne-am gandit daca sa mai taiem din picioarele scaunelor, adica daca sa facem masutele mai joase, dar pana la urma am ramas la dimensiunile initiale. Pentru ca daca avem vreodata multi invitati, dar multi rau, si nu incap pe divanul nostru de la Ikea ii punem pe scaunele pictate. O sa fie o onoare! Chiar, m-am gandit, cand se intorc Bestiile din departari (din Singapore respectiv din jurul lumii) acolo le pun 🙂

Preturi:

1 tub culori acrilice Maimeri Idea Decor –  110 ml – 12,15 lei. Sunt disponibile in 36 culori. Mai multe informatii aici.

1 cutie grund pentru lemn – 0,75 kg – in jur de 10 lei. De exemplu dintr-asta.

pensule de diferite marimi. Nu sunt scumpe, vedeti aici. Eu folosesc cam cele mai mici 3 pensule din acest set, chiar ultimele 2. Iar setul complet face in jur de 10 lei.

smirghel – pana in 50 bani.

Ok, in general pentru un scaun folosim mai multe culori, deci vin 12,15 lei * macar 2-3 culori. Dar culorile astea ajung pentru mai multe scaune, macar 2, deci tot iese convenabil.

Dupa ce terminam si a doua masuta de cafea/ceai, noptiera (ca ne trebuie una si vom pune un blat jos, o sa aratam cum) adaug si poze. Ca sa aflu si parerea voastra.

Dar mai avem putin pana cand este gata.

Oricum, mi se pare o activitate foarte placuta si relaxanta dupa serviciu, sa stai si sa pictezi pe lemn, si imi place ca parca am fi in „Ghost”, doar ca nu ne ocupam cu olaritul, dar petrecem oricum timp impreuna si vorbiiiiiiiiiiiiiim. E foarte frumos si romantic. N-as fi crezut ca pictura o sa scoata romantica din mine dar a facut-o. 🙂


 

Lasă un răspuns

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

