Senzational: Poze cu scaunelele – masutele de cafea pictate!

M-am tot laudat cu ce am pictat cu Sarik. Uite pozele aici:

Asta e scaunul cel mai nou facut. Asta este de fapt si masuta noastra de cafea. Ne-a placut modelul cu florile albe si ne-am zis ca trebuie neaparat sa il facem asa. Plus ca verdele asta este foarte vesel, optimist si increzator, inveseleste tot coltul camerei unde l-am pus.

Asa arata tot scaunul pictat. Ne mandrim cu el 🙂

Asta e primul nostru scaun pictat, nu l-am facut cu vreo tema speciala. Florile au iesit in mod natural, pur si simplu am zis ca fiecare picteaza ce-i place, asa ca desenele le-am facut dupa pofta inimii. Asta este si scaunelul nostru de suflet. Tare ne e drag.

Asa arata tot. Pe el nu il folosim ca masuta de cafea, ci punem pe el un ghiveci din care tot asteptam sa iasa o orhidee si nu mai iese. Chiar, stie cineva la cat timp infloreste o orhidee?

That’s all folks!

8 comentarii (+add yours?)

  1. monicaganea
    Noi 01, 2010 @ 21:55:43

    wow, asta e o inspiratie!!!!

    Răspunde

  2. Lutza
    Noi 14, 2010 @ 12:29:21

    Ce misto au iesit! Deci pe unul din cele 2, voi sta chiar eu 😀

    Răspunde

  3. mirc
    Noi 14, 2010 @ 14:24:46

    Relaxant?! Heii… Cine curata cu smirghel scaunele alea?

    Răspunde

  4. Octavian Vita
    Feb 05, 2012 @ 00:02:04

    Arata foarte bine. Felicitari.

    Răspunde

    • durasel
      Feb 05, 2012 @ 12:38:32

      Multumesc frumos! Si mai am un scaun nou pictat, pun poza diseara, dar aici e doar meritul iubitului meu, el l-a facut! Asa e cand scapi devreme de la serviciu, mai ai timp si de arta!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 47 de urmăritori

