Cine a mai fost la Teatrul Evreiesc de Stat?

 

Stiu teatrul de multa vreme (sau mai bine zis stiu locatia), este ‘in spatele magazinului Junior’ cum spune cei care l-au apucat, adica in spatele judecatoriei, la Unirii. Mergi pe strada aia cam 200 m si ajungi la teatru.

Cu toate astea n-am apucat niciodata sa merg la o piesa. Habar n-am de ce…in orice caz, stiam ca sunt piese si in limba romana, nu numai in idis. Si mai stiam ca vedeta teatrului este Maia Morgenstern (pe care am vazut-o o data iesind de la ‘Cora’ si este foarte inalta. Are aceeasi prestanta si voce ampla ca la tv, pentru cine nu a vazut-o inca pe scena).

De vreo luna am inceput sa ma uit mai atenta la programul teatrelor si am constatat ca la Teatrul Evreiesc de Stat ar fi niste piese interesante. Pentru ca am vazut filmul  ‘Driving Miss Daisy’ cand eram mica si m-a impresionat atunci (este despre rasismul din State prin prisma relatiei dintre batrana evreica Miss Daisy si soferul ei negru), mi-a atras atentia ‘Miss Daisy si soferul ei’ care este in repertoriul acestui teatru.

Vad ca se joaca in general duminica, nu ar fi nicio problema sa ajung.

Dar stie cineva cum este cu rezervarile? Se gasesc bilete sa zicem, daca ma duc inainte de spectacol la casa de bilete, sau este tot asa de complicat, cum e la Teatrul de Comedie de exemplu, cand de abia daca apuci sa faci rezervare. Pentru ca miercurea, cand se pun biletele in vanzare, sta toata lumea pe telefon si nu prea apuci sa suni si tu sa rezervi.

Sper sa fie mai usor de cumparat bilete. Stie cineva, este aglomerat rau? Chiar vreau sa merg.

4 comentarii (+add yours?)

  1. flori girl
    Noi 13, 2010 @ 13:35:08

    irinuca si eu vreau sa merg. cand aflati procedura si va hotarati spuneti-ne si noua 🙂

    Răspunde

  2. durasel
    Noi 14, 2010 @ 12:45:51

    Oki doki! 🙂

    Răspunde

  3. camelcutza
    Ian 26, 2011 @ 09:29:11

    Eu mergeam acum cativa ani foarte des. Nu e nici naiba, in afara de membrii comunitatii evreiesti care intra pe gratis si de studentii la actorie care intra tot pe gratis. Cred ca daca cumperi bilet iti fac si masaj de fericire:)

    Răspunde

    • durasel
      Ian 26, 2011 @ 22:07:40

      Multam de informare! Ma duc si eu zilele astea, ca intru in concediu, dar n-am apucat sa bat teatrele dupa bilete, asa ca aici prind sigur loc…Si cine stie, poate chiar o sa imi placa foarte mult la Teatrul Evreiesc!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

