Daca m-as hotari vreodata sa ma tund scurt, Pixie m-as face

Pletele mele lungi de Ileana Cosanzeana fara niciun fir alb (desi Sarik…) si lasate in bataia vantului nebun au fost pazite pana acum de foarfeca. Ma rog, pana acum adica de cativa ani (si da, imi tund varfurile, ca n-am innebunit!).

Pentru ca de-a lungul vietii, am avut mai mult parul scurt decat lung (inclusiv tunsoarea – bomba din clasa a 11-a, cu masina nr 2-3, pe care o numesc acum ‘moartea pasiunii’, dar ce mandra eram atunci…) nu mi-e frica sa ma mai tund din nou. Dar acum parca prea am chef de par lung. Pe viitor, who knows…

Pentru ca stiti cum e, la un moment dat fiecare are nevoie de o schimbare, asa ca daca ar fi vreodata sa ma mai tund scurt mi-as face tunsoare ‘Pixie’. Vezi varianta Victoriei Beckham sau a lui Natalie Portman. Si imi mai place si Carey Mulligan! Cica si Wynona Rider e tot Pixie, dar cu perciuni mai lungi si…e cam de baba freza, parerea mea. Asa ca tot Victoria e cea mai ochioasa!

Ia uitati ce tunsori de mai mare frumusetea!

Voua cum vi se pare? Ati avea curajul sa va tundeti asa? Sau e prea scurt?

3 comentarii (+add yours?)

  1. monica
    Noi 15, 2010 @ 22:47:36

    Mie imi place! Dar ma intreb cum s-ar comporta parul meu ondulat la freza asta ….

    Răspunde

    • durasel
      Noi 16, 2010 @ 09:16:42

      Hmmm…pai cred ca ar trebui fie placa dupa fiecare spalat, fie pixie pur si simplu ondulat. Am vazut si asa. Eu am pus poze cu par drept pt ca parul meu e drept, dar merge si pe ondulat foarte bine!

      Răspunde

  2. Trackback: Tunsoare Pixie pentru par ondulat « Ce mai zice Durasel

Lasă un răspuns

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

