Primul fir de par alb

Primul fir de par alb…dar nu in capul meu! Huh!

Oare ce sentiment are cineva cand isi gaseste primul fir alb in cap? Ei bine, ieri seara am tras o sperietura mare cand mi s-a parut ca mi-am descoperit un fir ALB!!! Ma spalasem eu frumos pe par, ma uscasem si dai dai cu peria sa il aranjez nitel. Caaaaand, ma uit in oglinda si inghet. Un fir alb, haiti! Ptiu!

Il strig pe Sarik: „Sariiiiiiiiiik, vino repede!” Sarik apare in goana, crezand ca am patit ceva. Dar eu, femeie nebuna, „Sarik, am un fir alb!!!”

Sarik imperturbabil si fara pic de simtire pentru mine: „Si ce?” (el are deja multe fire albe, eu i le-am scos)

Eu, pe un ton ridicat (a se citi isteric): „Cum adica si ce? Am un fir alb, nu vezi?”

El se uita, parca nu vede nimic. Ma mai uit eu inca o data, il iau in mana, i-l arat. Lui nu i se pare chiar alb.

Pai chiar nu era alb, era doar foarte decolorat, blond foarte deschis – platinat gen. Tampita de mine uitase ca parul nu este de o singura culoare. De fapt, culoarea pe care noi o percepem este  un amestec de mai multe nuante.

Asa ca dupa revelatia serii trecute am inceput sa imi studiez mai indeaproape parul si sa constat ca am fire de la saten mediu la blond foarte deschis…In fine…M-am linisit. Nu trebuie sa incep sa ma vopsesc…Mai am sper eu cativa ani buni pana atunci. Nu de alta, dar sunt relativ puturoasa cand e vorba de look-ul meu, nu cred ca m-ar tine nervii sa ma vopsesc o data pe luna, sau mai stiu eu cand.

Gata, acum sunt Zen. 🙂

…si totusi, oare cum o sa ma fac eu pentru prima data? Eh, las’ ca vad io…cica e indicat sa iti deschizi parul cam cu doua nuante, pentru efect de intinerire…dar atunci o sa arat ca un Golden Retriever…oh well, I’ll see…sper in cat mai multi ani de acum incolo!

 

5 comentarii (+add yours?)

  1. Lutza
    Noi 20, 2010 @ 15:56:19

    Haha, mie mi-a iesit primul fir de par alt in anu 5 in sesiunea aia criminala :-p. Il tot smulg cu regularitate de atunci :))

    Răspunde

  2. costina
    Noi 20, 2010 @ 19:05:47

    bine ca esti tu tanara!!! 😛

    Răspunde

  3. Trackback: Primele semne de imbatranire « Ce mai zice Durasel

Lasă un răspuns

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

