Care e diferenta dintre zborul la business class si ala la economy

Culmea, foarte mare nu e diferenta. De fapt e chiar mica.

Pentru ca a trebuit sa luam bilete de pe azi pe maine, iata-ma zburata in minunata delegatie la business class. La economy se vandusera toate bilelete, asa ca fortate de imprejurari, Durasel si Sefa s-au indreptat pe calea aerului spre teritorii virgine inca de audit. Inca…

Ce se intampla la business si nu se intampla la economy? Pai sa o luam in ordine:

1. Ai scaune mai maricele, adica in loc de trei locuri pe fiecare parte, la business ai doar doua.

2. Ai de asemenea mai mult loc la picioare. Eu de exemplu am stat intinsa picior peste picior doar asa, gen „ai vazut ca si in avion se poate?”

3. Ai o masuta hoata care se scoate din manerul scaunului. Eu nu m-am prins de smecherie, asa ca la intrebarea stewardesei „doriti sa luati micul dejun?” in afara ca mi-am belit ochii cat cepele (ca n-am mai prins mancare in avion dinainte de criza, acum dau cel mult un Snickers sau un Rontzy), mi-am si dat seama ca n-am masuta. S-a rezolvat repede, stewardesa, dupa o evaluare profesionista din ochi, s-a prins ca eu habar n-am care-i treaba cu masuta, asa ca mi-a scos-o ea din maner si mi-a pliat-o.

4. Dupa cum zic si la pct 3, ti se da de mancare. Bine, nu va inchipuiti acum un mic dejun copios, cu carnati si oua Benedict (nu stiu exact cum se gatesc dar suna cool), dar am primit niste felii de pui cu un fel de gem si salata de cartofi, plus eterna chifluta cu unt. Acum nu stiu, dar chifluta asta are farmecul ei, si parca m-am bucurat mai mult de ea decat de restul mancarii.

5. Stewardesele sunt mai serviabile. Si pentru ca esti in cap de rand, primesti primul mancarea si atentia.

Aaa, si ce mi s-a parut haios: in timpul zborului stewardesa trage o perdea, chipurile sa te separe pe tine ala de la business de pleava de la economy. Dar parca ar fi perdea de dus.

Oricum, pe langa figuri si alte alea, scaunele late chiar fac diferenta. Mai ales daca ai in fata un zbor lung. Uite, de exemplu, asta vara, cand am zburat la Barcelona, eu m-am pus la geam, Sarik la mijloc, iar la margine, vine frate ditamai femeia. Care, dupa ce se aseaza pe scaun, adica jumate pe Sarik si jumate pe coridor, de trebuia sa se urce pe Sarik 3/4 cand treceau cu carutul cu mancare, cauta in geanta si scoate un sandwich cu snitzel de pui. Privirea lui Sarik in momentul ala: priceless.

Iar mancarea nu e nici ea de lepadat. Pai unde a mai pupat cineva papica pe Tarom, zboruri interne (exclus Ronzi mai sus mentionat)? Si cum regula de aur in audit este : „mananca tot ce prinzi, nu stii daca mai primesti mai incolo”, am savurat deliciosul mic dejun.

6 comentarii (+add yours?)

  1. Lutza
    Noi 23, 2010 @ 08:20:06

    Sa vezi cum e sa zbori pana in Sua la economy si pe scaunul din mijloc :)) Priceless…NOT.

    Răspunde

    • durasel
      Noi 23, 2010 @ 22:00:51

      Haha, e bine ca ai zburat pana in SUA si nu IN SUA, adica pe curse interne cu aia umflati cu pompa, cum ziceai tu ca sunt.

      Răspunde

      • Lutza
        Noi 24, 2010 @ 03:43:12

        Hahah, am zburat si in SUA-curse interne(Houston Oklahoma, Oklahoma -Chicago)-tot la economy, dar am avut noroc ca n-am nimerit langa umflati. Erau doar supraponderali , insa nu depaseau scaunul lor :)). Thank God, atat imi mai trebuia :)) Apropo, stuardezele americance sunt urate ,batrane si putin plinute…unele chiar grasute…daca ai nesansa sa stai in margine, mereu le simti cand trec . Nu se compara cu stuardezele romance 😀

      • durasel
        Noi 24, 2010 @ 14:19:47

        Da, ale noastre sunt foarte fasnete 🙂

  2. flori girl
    Noi 23, 2010 @ 11:07:21

    eu cand am zburat la business nu am avut scaune mai comode (erau identice chiar). ceea ce pe mine m-a dat pe spate insa este ca dupa un pranz copios (pe care eu l-am dat in dreapta si in stanga, adica la sis si la Elenutza, ca nu puteam sa mananc atata) au venit cu ciocolatele !! si nu doar o data, s-au intors si ne-au lasat sa luam cate vrem :)))) so, pentru mine intr-adevar priceless!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

