Se poarta buzele rosii iar eu sunt incantata!

Dap, sunt peste tot, ne inconjoara, ne bombardeaza, sunt ele: BUZELE ROSII!

Asta nu ca nu s-ar fi purtat deja in anii ’20, ’30, ’40, ’50 si in rest ( dar mai mult la ocazii). Ei bine, ca orice moda, revine, si nu pot decat sa ma bucur!

Pana ceva vreme, nu stiu de ce, rujul rosu era considerat de multe femei ca fiind vulgar. Asta in conditia in care ele foloseau maro, care mie personal mi se pare groaznic, imbatraneste ca nimeni altul. Nu imi este clar nici astazi de ce rujul rosu ar fi vulgar, asa excluzand un look format din ruj rosu, fusta scurta si mulata, ciorapi plasa, tocuri cui si decolteu adanc. Ok, atunci inteleg, dar in rest?

Mie personal rujul rosu imi place foarte mult, mai ales ca se potriveste cam oricarei femei, bineinteles, pe variatii de rosu. Mai zmeuriu, rosu Ferrari, mai orange, mai violet etc. Mai ales ca merge de minune la un look de seara, cu eyeliner distins la ochi, un cat eye de mai mare dragul.

Am fost de curand pana la fostul meu liceu „Sf Sava” cu o treaba si am vazut cu incantare ca si acolo se poarta rujul rosu. Allright!

A, si o veste, se deschide in sfarsit MAC in Romania, la mall-ul din Baneasa! Iupiiiiiiiii! De abia astept sa imi intregesc colectia de farduri MAC. Acum vreau doua rujuri, bineinteles, cu creioane de buze asortate, in ce nuante? In „Impassioned”, „Russian Red” si „Gesina”. Asa, ca am chef sa ma dau rotunda!

Chiar, uitasem, exista o regula nescrisa in machiaj ca cica daca iti machiezi intens ochii sa lasi buzele nude, iar daca iti pui ruj intr-o culoare foarte aprinsa, sa iti lasi ochii machiati foarte subtil (de unde si linia subtire si sexy de tus). Eu nu sunt foarte de acord cu regula asta. Adica, depinde mult unde iti porti machiajul, la ce eveniment, si mai ales, tine foarte mult de trasaturile persoanei. Sunt femei cu trasaturi foarte definite, unde teoretic se aplica regula asta, desi nu 100%, si femei mai sterse, carora nu ca le sta urat ci cu ochii si cu buzele accentuate. Pana la urma e chestie de gust, si mai ales, e vorba de personalitate. Nu oricine poarta ruj rosu, cum nici oricine nu isi face si ochi smokey si buze aprinse. Eu personal prefer accentul doar pe ochi, sau doar pe buze, dar asta doar pentru mine. Nu tine neaparat de cum arat, dar nu sunt intr-atat de curajoasa pentru a ma machia mai puternic. Plus ca sunt mai copilaroasa, desi as vrea sa fiu vampa🙂 . Asta sunt si gata. Dar am vazut femei care poarta cu mandrie si mare efect un ruj rosu la niste ochi conturati suficient de puternic, si le-am gasit fermecatoare.

Asa ca fetelor, machiati-va asa cum va place, dar faceti-o in asa fel incat voi sa purtati machiajul, nu el pe voi! Adica, daca stilul vostru este unul puternic, de front woman, go ahead! In schimb, pe o fata care de obicei nu prea se machiaza, un machiaj puternic fie i se va parea a opta minune a lumii, fie il va uri de la prima vedere. Si daca ea nu se simte bine cu el, nu se va simti bine nici la petrecerea unde se va duce.

Dar purtati rujuri aprinse! Bine ca macar acum nu se promoveaza in draci gloss-ul! Il urasc, mai ales ca se lipeste parul de el.🙂

 

 

Si machiajul Keirei, apropo de ce ziceam cu bujele in culori aprinse si ochii accentuati. Ma unge pe suflet!

 

3 comentarii (+add yours?)

  1. Lutza
    Dec 11, 2010 @ 14:29:13

    Nu pot decat sa ma bucur de asta🙂. Eu sunt o mare fana a rujului rosu+tus negru pe pleoapa superioara, mai ales daca ai si o tinuta adecvata ( seara, o ocazie mai speciala, sau chiar si zi, insa la o tinuta eleganta). Chiar si aici in Singapore, de ziua mea mi-am cumparat un ruj rosu care imi vine divin😀. Si da si eu am inceput sa cam urasc gloss-urile, in schimb mi se par mult mai misto rujurile, din simplu motiv ca accentueaza mult mai frumos.
    Legat de rujul rosu si ideea de vulgaritate, aceasta nu este intamplatoare…cu mult timp inainte, numai dansatoarele din cabaret si femeile din bordeluri(prostituatele) il purtau, deoarece inducea ideea de zona intima. Prin urmare barbatii de obicei il considera vulgar pentru ca aminteste de prostituate.
    In fine, nu mai e cazul in ziua de astazi, pentru ca depinde cine il poarta si cum il poarta🙂.

    Răspunde

  2. Lutza
    Dec 11, 2010 @ 14:31:03

    si da…MAC rulz🙂 ce bine ca se deschide in Baneasa😀. Go Mac🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Decembrie 2010
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

