MAC Cosmetics in Romania in Baneasa decembrie 2010

Cred ca inventarele din ultima vreme mi-au luat mintile si eu am uitat de deschiderea primului magazin MAC din Romania (stiam ca era in plan, dar nu stiam cand se va taia panglica). Ei bine, azi am aflat si eu intr-un tarziu glorios ca s-a deschis deja de pe la mijlocul lui decembrie , unde altundeva decat la mama naibii, adica in Baneasa. Dar na, dupa ce astept din 2004 sa vina si la noi, o sa fac uriasul efort🙂 sa ma duc pana acolo. Pentru ca daca drumul pana in Baneasa ar fi Purgatoriul, magazinul MAC ar fi Raiul.

Sunt curioasa daca si la noi se fac reduceri pe baza cardurilor de fidelitate, ca in strainatate. Sau daca iti fac de asemenea card de reduceri, daca demonstrezi ca esti makeup artist. Asa e in afara. Eu am avut card vreo cativa ani (in fiecare an se emite un card nou) dupa ce am prezentat dovada ca sunt makeup artist. In general iti cer o diploma, iar eu le-am dus diploma mea de la scoala de machiaj cu traducere legalizata in germana (m-am dus pregatita). Se intampla in 2005 si mi-am facut cardul in Viena, la MAC-ul de pe Mariahilferstrasse, ehei ce vremuri. Am platit o taxa de 40 euro pentru emiterea cardului si gata, asta a fost. Si am avut reducere de 25% in urmatorii ani cat am cerut carduri noi dupa ce imi expirau. Pai 25% chiar e ceva. Bine, cumparam destul cand lucram ca makeup artist si cei 40 euro s-au amortizat intr-o clipa, dar acum, ca am MAC in Romania, o sa imi intregesc preaminunata colectie chiar de p’aci. Si ma bate gandul sa imi fac iar card, dar habar n-am daca se poate si in Romania. Oricum, duminica o sa merg sa vad si sa intreb.

Iupiiiii, de abia astept! MAC Cosmetics, here I come! Plus ca sunt in mare nevoie de o blending brush noua. Si de o pencil brush. Mai ales de o pencil brush.

P.S. De abia astept editiile limitate. Am ratat rujul ‘Toxic Tale’ din colectia ‘Venomous Villains’, dar sunt sigura ca vor aparea altele si mai si. Acum sunt cu ochii pe MAC.

Daca nu raspund la telefon sunt in Baneasa.


Lasă un răspuns

Decembrie 2010
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

