M-am plimbat cu tractorul pe deal

Cine zice ca deplasarile in interes de serviciu sunt obositoare, sau doar obositoare, se insala. Pai cum as mai fi ajuns eu sa ma dau cu tractorul, asa, extra?

Am fost sa vedem niste terenuri, si ce mijloc de transport mai potrivit decat tractorul firmei? Un model super tare nemtesc cu aer conditionat si caldura (ca brrrr, erau minus 5 grade pe acolo), cu radio si cu scaune cu buretel. Si cu doua locuri. Si cu pernute, asa, ca sa fie mai chic. Bine, domnul tractorist a fost foarte dragut si a adus o pernuta si pentru mine, ca dansul avea deja pentru el. E chiar misto sa te dai cu tractorul, pana acum nu mi-as fi putut inchipui ce senzatie e sa te duca pe terenul ala accidentat, unde o masina s-ar impotmoli una-doua.

Oricum, surpriza a fost mare, ca nu ma asteptam sa mergem chiar cu tractorul. Si trebuie sa te tii bine, ca la orice groapa risti sa dai cu capul in geamul lateral. Adica daca esti persoana care nu conduce, ca soferul sta mai central si nu are probleme. Dar locul meu era pe margine. In fine, asta nici nu mai conteaza, m-am insurubat pe scaun, m-am apucat de toate barele de sustinere de care am putut, si hop la drum. Ne-am plimbat vreo 2 ore, timp in care am ascultat la un moment dat Roxette „Listen to your heart” si am vorbit despre preturi de tractoare si pluguri. Bai, a fost chiar interesant, mai ales ca la un moment dat am vazut doua grupuri de caprioare (turme ar fi mult spus) de cate vreo 7 caprioare fiecare. Si mai incolo am vazut vreo 3 iepurasi de camp. Stiti, eu sunt foarte sensibila la iepurasi, ca doar il am pe Riluta. Rila Iepurila, rock on!

Mi-a zis domnul tractorist ca pe acolo sunt si porci mistreti, din care pe unul l-a si omorat cu tractorul. Am zis ca e cam crud ce a facut, dar cand mi-a explicat ce stricaciuni face un porc printre culturi, si ca ataca si oamenii din zona daca ii prinde singuri pe camp, i-am dat dreptate. Zicea ca dupa aia l-a dus la veterinar sa il testeze daca nu are trichineloza si pentru ca nu avea, l-a dus acasa si l-a mancat cu familia. Cica gustul de porc mistret e mult mai bun si mai rafinat decat de porc de pe langa casa, dar asta nu pot sa stiu, pentru ca eu nu am mancat decat porc de crescatorie, n-am apucat sa merg la vanatoare cu tractorul si sa duc prada in barlog, sa o frig si sa o mananc. Sau sa merg la restaurant vanatoresc.

La un moment dat domnul tractorist m-a intrebat daca nu vreau si eu sa conduc tractorul, a vazut ca salivam. Si oricat de mult as fi vrut sa conduc si eu o data un tractor, muream sa il conduc, a trebuit sa il refuz. Unu ca tractorul costa 180.000 euro si n-aveam chef sa ne rostogolim naiba de pe deal, doi ca nu era un comportament profesionist. Auzeau naibii sefii ca aia de la audit s-a dat cu tractorul firmei si adios contract. Grrrrr, dar tare mi-ar fi placut sa conduc si eu mastodontul!

Asa ca una peste alta, delegatiile pot fi chiar misto, totul e sa gasesti partea frumoasa in toate! Gata, sunt optimista, mai ales ca diseara plec iar in delegatie pentru vreo saptamana, dar na, sigur gasesc eu ceva misto de facut si pe acolo.

2 comentarii (+add yours?)

  1. monicaganea
    Ian 09, 2011 @ 20:01:50

    He he he, unchiul meu e tractorist! deci … eu m-m plimbat cu tractorul de muuulte ori!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Ianuarie 2011
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Pentru a urmări acest blog, introdu adresa ta de email și primești notificări prin email despre articole noi.

Alătură-te altor 48 de urmăritori

