Cum vi se pare rochita asta Manoush?

Prea roz? Mie mi se pare adorabila, perfecta! Cu niste balerini draguti, cu o geanta de dimensiuni mici si in culori neutre, eventual cu o jacheta gri daca e mai frig sau cu un jerseu gri daca e mai cald (am eu unul perfect de la H&M) si neaparat cu parul facut bucle lejere.

Asta m-a lovit de putin timp – buclele lejere. Eu care am un par drept de parca m-a lins vaca, ma entuziasmez ca un copil cand vad niste onduleuri cat de mici si mai mult volum… Deh, micile placeri ale vietii!🙂

Dar rochia este Manoush si costa peste 1.100 lei, deci forget it! Cred ca raman cu buclele lejere🙂

P.S. Stiati ca Rona Hartner e imaginea Manoush?

2 comentarii (+add yours?)

  1. Lutza
    Ian 25, 2011 @ 12:18:12

    Este superba!!! Thumbs up pt bucle lejere😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

Ianuarie 2011
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

