Cosmarul unei contabile si o remarca

Bai, e groasa, m-a spart sezonul asta de audit. Acum doua nopti dormeam pe marginea patului, dar chiar pe margine, eu aia care il inghesuie pe Sarik pe partea lui. Asa ca scoala Sarik in timpul noptii, simtind probabil ca are prea mult loc si ca poate respira si se uita inspre mine. Cand ma vede in partea celalta a patului incepe sa se intrebe: „Oare am suparat-o cu ceva? Ce o avea de nu doarme pe mine?”

Si ma scoala din somn ca sa ma intrebe ce am patit. Eu ma trezesc confuza (asta mi-am amintit de abia a doua zi dimineata) si ii zic: „”Lasa, Sarik, nu ma scula acum, termin eu maine amortizarile alea.”

Sarik: „Ce sa termini?”

„Da, Sarik, lasa ca rezolv eu maine cu registrul ala al imobilizarilor, nu trebuie sa ma scoli in toiul noptii! Uite ca mai e putin si trebuie sa ma scol de tot. Lasa ca termin eu si amortizarile pentru intrarile din 2010 maine dimineata.”

Sarik, confuz, ma lasa in pace sa adorm la loc.

Hmmm…I’m losing it…Damn!

Si nici n-am apucat sa imi comand pandantivul ala frumos de la Alina Panait. Sunt o mare fana Alina Panait, mi se pare foarte talentata si face niste bijuterii foarte frumoase. Chiar, ii scriu un mail in seara asta, de mult imi doresc un medalion personalizat. Dar am fost ocupata si nu i-am mai scris.

Acum sunt calma, m-am odihnit bine weekendul asta. Ascult „Aicha” de la Khaled, va mai amintiti? E un fel de turkish weekend, cu Sertab Erener si Tarkan. Asta inseamna ca sunt relaxata. Cand am draci ascult Linkin Park si Rammstein.

Si remarca: au schimbat aia periuta de la „Fibre Rich Mascara” de la MAC. Inainte era mai flocoasa, imi dadea volum mai mare la gene. Cred ca in ritmul asta revin la Dior.

Sunt vesela acum, a trecut jumatate din februarie. Parca sunt in armata cu AMR-ul, dar pe bune, astea sunt lunile cele mai aglomerate, mai ales ca tre’ sa calatorim peste tot. Azi in Timisoara, maine in toata tara🙂

Si ma pregatesc (mai mult mental acum :)) pentru excursia la Roma la inceputul lui aprilie. Atunci sarbatoresc cu Sarik cinci ani de relatie. Pe 8 si pe 9 aprilie, avem doua zile de sarbatoare. De ce? Pentru ca ne-am cunoscut in noaptea de 8 spre 9 aprilie si eram amandoi prea beti ca sa ne mai amintim in ce zi ne-am intalnit. No…

Lasă un răspuns

Februarie 2011
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

