Cum sa il faci sa te ceara de sotie in 5 minute

 

Bai, asta chiar e pe bune! Nu imi vine sa cred ca a fost atat de simplu.

Ideea mi-a dat-o Alex de la IT, pe care de acum inainte o sa il numesc „Dr Love”. Stateam eu intr-o zi si ma gandeam, in timp ce el se uita sa vada ce naiba are mouse-ul meu de nu mai merge. Si imi vine o idee: „Bai, Alex, tu esti de varsta mea, tu cum ai cere-o de nevasta pe iubita ta?”

Sta Alex si se gandeste: „Pai as astepta sa adoarma si i-as sopti la ureche”.

Hmmm…complex, zic eu.

Bai si cine asteapta seara sa adoarma Sarik si se ghemuieste langa el? EU!

Ma asigur eu ca doarme, ma postez langa Sarik si ii susur dulce la ureche: „Cere-o pe Durasel de sotie, cere-o pe Durasel de sotie”. Ma gandisem la toate, adica sa ii zic sa ma ceara pe mine de sotie, ca nah, mai stii, se trezeste Sarik dimineata si isi zice: „Trebuie sa o cer de sotie…Dar pe cine?” Vedeti voi, totul era pus la cale in cele mai mici detalii.

Asa ca ii tot repet eu asta la ureche, pana se scoala Sarik intr-o rana…”Ce tot balmajesti acolo?”

Eu panicata: „Nu dormeai?”

„Pai m-ai trezit tu!”

„Si m-ai auzit?”

„Da, ziceai ca sa te cer de sotie!”

Eu: „Hmmm…”

Sarik, tandru: „Chiar atat de mult iti doresti sa te cer de nevasta?”

Eu: „DA DA DA!!!”

Bai, si ma ia in brate si imi pune INTREBAREA: „Vrei sa fii sotia mea?”

A fost romantic, a fost ca in filme, adica el barbatos si eu izbucnesc in plans de emotie…N-as fi crezut ca o sa plang dar na. M-am emotionat rau. Si ma smiorcai eu pana cand Sarik imi zice: „Inca astept raspunsul!”

Eu, inlacrimata: „DA!”

Si asta a fost!

Habar n-am cand ne casatorim, Sarik zice ca nu vara asta, cealalta, dar trebuie sa ne mai sfatuim. Oricum, sunt foarte fericita!

Multumesc, Alex!

„Inception”, frate! Asa mi-au zis astia de la serviciu cand le-am povestit.

De acum ma cheama „Mireasa Durasel”. Imi las parul si mai lung, vreau bucle lejere la nunta. Ehei, buclele lejere… Si mai vreau o rochie de la Vera Wang!

 

 

 

 

 

7 comentarii (+add yours?)

  1. monica
    Mar 07, 2011 @ 09:38:30

    Felicitari !!!!! :*

    Răspunde

  2. Lore
    Mar 08, 2011 @ 22:35:58

    Felicitari si casa de piatra!!! Sa ne povestesti cum merg pregatirile🙂

    Răspunde

  3. Lutza
    Mar 16, 2011 @ 12:27:12

    Irinuca me happy happy joy joy pt voi >:D<

    M-am uitat si eu peste rochii si sunt superbe ! Merg cu tine la probat daca vrei😀

    Răspunde

  4. Trackback: Povestea inelului meu de logodna sau cum a devenit Sarik ginerica full time « Ce mai zice Durasel

Lasă un răspuns

Martie 2011
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

