Caut locatii mai altfel pentru nunta

N-as fi crezut ca o sa ma apuce si pe  mine febra nuntii, dar gata! I’m on!

Stiu, mai am un an si cateva luni, dar tot ma gandesc. Mi-ar placea sa ma marit intr-o casa gen, cum era Tralala. Nu cum si-a facut Geanina Corondan, dar imi place ideea de mai multe incaperi si de meseni pusi la mese mai mici (nu de-alea lungi ca o zi de post) dupa afinitati. Adica rudele mele la o masa – doua, ale lui Sarik la fel, grupate intre ele, prietenii nostrii poate mai amestecati, ca macar sunt de varste apropiate. Dar e esential sa se simta bine toata lumea, sa aiba ce trancani etc.

Cel mai mult mi-ar placea sincera sa fiu, muzica diferita dupa incaperi, dar asta e un vis, stiu. Adica niste camere medii, dar unde sa danseze fiecare ce-i place. Nu prea sunt fana „”Pusca si cureaua lata”, iar ca sa ajung sa o inghit chiar n-am chef sa ma imbat fix la nunta mea.

In fine, mai caut, dar sunt deschisa si sugestiilor.

Si nu vreau nici sa fie foarte multi invitati doar de dragul de a aduce tot familionul. Sa fie ceva vesel si intim…Hmmm…vesel si intim…

Si stiti ce? Nu cred ca o sa rezist prea mult pe tocuri si cu rochie mare si infoiata! Mai pe noapte asa cred ca o sa trec la o rochita de vara – alba, si cine stie, fie sandale romane, fie Conversi albi (sau rosii, ca e culoarea mea preferata, si oricum, rochia de mireasa as vrea sa fie nude – culoarea :)  si nu alba, asa ca ce conteaza daca dupa imi iau tenisi albi sau nu?)

Oricum, acum sunt ca un pitbull, caut locatie si nu mai dau drumul pana nu gasesc.

10 comentarii (+add yours?)

  1. Lutza
    Mar 18, 2011 @ 14:48:41

    Hai mai Iri, tre sa rezisti in pantofi cu toc!! CUm sa iti pui tenesi :-p Macar balerini mai deosebiti, albi, dar nu teneeessiii. Esti asa frumoasa cand te imbraci feminin🙂
    Te-am vazut atunci de revelion cu rochita alba flower power si aratai amazing; parerea mea e sa go for white, pt. ca te deschide f mult. U look so lovely !

    Răspunde

  2. Lutza
    Mar 18, 2011 @ 14:52:55

    Iti poti alege pentru cununie o rochie colorata cum iti place tie🙂 (asta asa pt ca ai cerut sugestii )😀

    Răspunde

  3. Lutza
    Mar 18, 2011 @ 15:01:10

    Poti incerca niste pantofi cu talpa ortopedica ff comozi ( alta sugestie)…daca mai stii, mi-am luat cu tine vara trecuta perechea aceea de pantofi office albi cu talpa ortopedica…sunt atat de comozi incat nici nu zici ca ai fi pe tocuri; ar fi bine sa fii un pic „la inaltime” ( adica pe ceva toc) pt ca altfel se aranjeaza si sunt convinsa ca o sa poti gasi ceva f comod ca sa poti dansa.

    Răspunde

    • durasel
      Mar 18, 2011 @ 15:24:22

      Hei, Lutzique! Multam de sfaturi, hai ca m-ai convins! Si te iau cu mine la probat! Te pricepi!
      Si poate ca ai dreptate cu rochia alba! O sa probez neaparat si alb. Dar vii cu mine, da?🙂

      Răspunde

  4. Lutza
    Mar 18, 2011 @ 15:41:28

    You bet I will! SI 2 saptamani umblu cu tine daca e nevoie🙂, numa sa nu iti iei teneeessiii, hehe.

    Răspunde

  5. flori
    Mar 21, 2011 @ 09:52:33

    si euuuu???? pai domnisoara de onoare verde nu este invitata si ea la probe??
    si cum asa un an si cateva luni? sa inteleg ca ai stabilit deja data??! se vede ca nu ne-am mai vazut de mult si am ramas in urma cu vestile… :p

    Răspunde

    • durasel
      Mar 21, 2011 @ 10:43:51

      Hei Flori Girl! Si tu vii, si tu🙂 !

      Nu am stabiliti inca data, dar am vrea pe la sfarsitul lui mai – inceputul lui iunie. Ca dupa intram iar in post si rugaciune.

      Răspunde

  6. Lutza
    Mar 22, 2011 @ 09:05:00

    Irinuca, eu am deja rochie sa stii si e roz😀 , draguta, simpla hehe. Are ceva daca nu purtam aceleasi culori?😀
    Ce tare Flori, de abia astept sa mergem cu Irinuca la probat!

    Răspunde

  7. flori girl
    Mar 27, 2011 @ 13:28:59

    Irinuca, linkul asta e pentru tine
    http://www.mayra.ro/moda/m_de_la_mireasa/pixie-shoes-pentru-mirese/?page=2
    Cum l-am vazut m-am gandit la tine🙂
    Danuta, roz si verde merg impreuna (bine ca nu e rosu si verde, nu-i asa :p)..ihihihi

    Răspunde

  8. Lutza
    Apr 03, 2011 @ 05:23:26

    Floricel, verde cu roz e nemaipomenit😀, atata timp cat nu e combinatia fatala :)) Hahaha.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Martie 2011
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Pentru abonare la blog, înscrie-ți mai jos adresa de email și vei primi notificări prin email cu articolele noi publicate.

Alătură-te altor 45 de urmăritori

